NiceMobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg har tenkte å skifte / flytte våres 3 mobil abonnement til Niceemobil og for 2 dager siden bestilte jeg først mitt mobil ab. og deretter spørte / chattet ( fins IKKE noe telefon nr. for å ringe kundeservice) som administrator for familien for å samle alle tel. regningen på en og samme regning (har gjort slik i mange år) skulle bestille 2 abonnement til for min sønn på 14 år og kone. men nei, jeg kunne IKKE bestille mer ett ab. på min bank ID!!?? han som jeg har chattet med mente at alle skal bruke sin egen bank ID!!!! min sønn på 14 har IKKE bank id. fordi han er bare 14 år. derfor har jeg bet om å kansellere det abonnement som hadde bestilte for meg selv. FOR EN MERKELIG OPPLEGG DE HAR!!!!!????
Hei Eddi :) Jeg beklager at du føler det slik. Det er planer at det skal bli støtte for å få flere abonnement på samme person, men jeg har dessverre ikke noe informasjon på når dette blir. Hilsen Isabel
Har hatt lyst på abonnement fra NiceMobil siden dere kom, men fikk det først nå da dere kom med vanlig simkort. Digger at dere er best på pris og har kul app.
Hei Fredrik 😊 Utrolig kult å høre at du er fornøyd! Det enkle er ofte det beste 😀Nice at du endelig fikk bli kunde nå som vi har fått plastikk sim 😎 Setter stor pris på tilbakemeldingen din! Mvh Victoria
Kunde siden mai 2022. Ingen problemer med dekning og hastighet verken i Norge eller utlandet så langt. Enkel installasjon, raske svar fra kundeservice og er jevnt over veldig godt fornøyd.
Hei Anders! Så flott å høre, setter stor pris på tilbakemeldingen 😊 Vennlig hilsen Silje
Eg e superfornøyd med Nicemobil. Snedig med esim, og ingen problemer med bankid eller noen ting. Billig abonnement og de har alltid hjulpet meg raskt via chat. Dekningen er så som så, men ingen problem.
Hei! Vi setter pris på din tilbakemelding ❤️☀️ Mvh Casper, NiceMobil
Fungerer bra om du kun oppholder deg i Norge. I sommer har jeg vært i utlandet og har måttet klare meg med Edge og 3G. Det er faktisk ikke godt nok i 2022. Reisefølget surfet med full 5G. Takk for turen Nice, dessverre blir det ikke flere. Takk for meg.
Hei, Torill! Dette var leit å høre 😔 4G fungerer i mange land, men dette er noe som varierer fra hvor du er. Ta kontakt med oss via chatten så kan vi ta en titt på dette om det er ønskelig. Mvh Casper, NiceMobil
Brudd på utlandet, flere ganger, komm ikke til rette i Norge. Kundeservice klarte ikke noe med problemer. Å være uten mobil idagsdato = umulighet Bestemt for å bytte.
Hei Boguslaw, det er leit å høre at du har opplevd problemer i utlandet. Ditt abonnement skal også kunne brukes i utlandet og er nok noe vi burde undersøke nærmere hos oss. Ta gjerne direkte kontakt med oss via chat, så hjelper vi deg gjerne videre med problemet du har opplevd. Mvh. Ken
Egentlig synd, for service og funksjonalitet synes bra. Kundesupport er raske og gjør jobben. Forbruket må en selv finne ut av via mobilen - og det er begrenset detaljer (iPhone 12). Vurderer å bytte pga manglende info om forbruket i appen, da det føles mindre trygt. Men i utgangspunktet billig altså, uten selv få mulighet å finne ut av hvor billig.
Hei Egil, hyggelig å høre at du er fornøyd med vår kundesupport. Det skal også være mulig å finne generell informasjon om forbruk via appen. Hvis du går inn og velger: Betaling (Les mer) --> Historikk --> Se all historikk. Hvis du fremdeles ikke får det til, kan du gjerne ta kontakt med oss via chat 😊 Mvh. Ken