NiceMobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Billig og enkelt. Begynner også å få god dekning i fjellet og på landet.
Hei Tariq💖 Tusen takk for tilbakemeldingen, den setter vi veldig pris på🥰 Dekningen jobbes kontinuerlig med! Ønsker deg en kjempefin dag💐
Som sagt,ingen problemer.jeg har vært fornøyd hele tiden jeg har vært kunde.
Hei, Olaf🌷 Takk for en hyggelig tilbakemelding, det setter vi pris på! Godt å høre at du har hatt en fin opplevese med oss, og er fornøyd😍💗 Ta kontakt med oss på chat dersom det er noe du lurer på, og ha en strålende dag💛✨
Men to negative ting: Jeg synes/det virker som datamenden min forsvinner raskere hos Nice enn den gjorde hos Ice🙈? Det irriterer meg at mobilsvar ikke kan skrus av.
Hei Sasja🥰 Tusen takk for tilbakemelding! Vi har ikke mulighet til å trekke mer data enn det som blir brukt, og det er akkurat samme nettverk som hos ice💛 Mobilsvar jobber vi med å kunne skru av i fremtiden😁 Bare å ta kontakt om du lurer på noe, og ha en superduper dag💐
Jeg hadde ingen problemer med NiceMobil. Kontoen fylles på automatisk gjennom banken.
Hei, Halyna🌷Takk for en fin tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Godt å høre at du er fornøyd med oss💗 Ta kontakt med oss på chat dersom det er noe du lurer på, og ha en fin dag✨
Fungerer utmerket og svært enkelt med Vipps. God hjelp om du trenger hvilket jeg trengte med installering av e-sim kr 2
Hei, Tom😇 Godt å høre at du har hatt en fin opplevelse med oss💗 Takk for at du delte din erfaring, det setter vi stor pris på🤗 Håper du har en kjempe fin dag🌷✨
Jeg har ingenting til overs for Nice mobil. Dekningshastigheten deres for 5G minner mer om 3G en noe annet. Det er veldig dårlig dekning selv i Norges nest- og tredje største by. Lurer på hvordan det da er i resten av landet. Kundeservicen deres er fraværende. Jeg har brukt chattefunksjonen og blitt glemt flere ganger. Betalingsløsningen deres er også utrolig mye vanskeligere en nødvendig, jeg holdt på å få betalingsanmerkninger fordi det var noe i veien med deres system. Hele opplegget er lureri, ikke fall for fristelsen med å bytte, det du sparer i kroner må du betale for med dårlig kundeservice, dårlig dekning og en dårlig betalingsservice.
Hei Petter✨ Så leit å høre! Slik skal det jo absolutt ikke være😢 Her må det ha skjedd noe helt spesielt, ta gjerne kontakt med oss igjen så ser vi på det sammen💖 Ønsker deg iallefall en strålende dag🌞
Veldig godt fornøyd med mitt abonnement hos NiceMobil. Har også mobilsvar, som jeg gjerne skulle vært foruten.
Hei Nina🥰 Fantastisk å høre at du er fornøyd😁 Mobilsvar er noe vi jobber med å få muligheten til å skru av i fremtiden💛 Ta kontakt med oss om du lurer på noe mer, og ha en skikkelig nice dag✨