NiceMobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg får mye for pengene. Bra tilbakemelding og brukersupport
Hei, Olav🦸♂️ Takk for din positive tilbakemelding!🌟Vi er glade for å høre at du får mye for pengene. Å hjelpe deg å spare er viktig for oss😏👌 Hvis det er noe vi kan hjelpe med, er vi her for deg💗📱 Takk for at du valgte oss som din mobiloperatør✨ Ha en fin dag🌞
Får ikke sendt meldinger med bilde og jeg manglet mobildekning under et opphold i DK .
Hei, Hendrina🌸 Beklager ulempene!😕Angående dekningen så har vi avtale i Danmark, så det burde ikke skje 🌐📱 Vi vil gjerne hjelpe deg! Ta kontakt med vår kundeserivce så kan vi undersøke MMS problemet sammen💕 Ha en fin dag🌟
Generelt godt fornøyd. God service og rimeligste jeg kom over.
Hei, Ingrid🌸 Takk for din tilbakemelding!😄Vi er glade for å høre at du er generelt fornøyd. God service og rimelige priser er alltid vårt mål😊📱 Takk for at du valgte oss som din mobiloperatør💜 Ha en fin dag💛
Enkelt,greit og billigst😄👍 Annbefales på det ypperste😄👍
Hei, Roar🦸♂️✨ Tusen takk for den strålende anbefalingen! 🌟 Vi er overlykkelige for at du synes det er enkelt, greit, og ikke minst billigst. Takk for at du er med oss😄📱👍 Ønsker deg en super fin dag⭐💫
Etter at jeg skiftet over til nice er jeg meget fornøyd
Hei, Arne🌟 Takk for at du byttet over til Nice!💛Vi setter stor pris på at du er fornøyd med tjenestene våre🤭📱 Takk for at du valgte oss som din mobiloperatør 🥳 Ha en fin dag✨
Veldig trivelig oe chatte med dem. Ingenting oe utsette poe telefonitjenestene som soedan.
Hei, Magne🌟 Takk for det hyggelige tilbakemeldingen! 🌟 Å høre at det er trivelig å chatte med oss, er musikk i våre ører🎵🎧🥰 Takk for at du valgte oss som din mobiloperatør💛 Ønsker deg en fin dag videre, kompis🦸♂️💕
Billig,men dårlig kundeservice. Vervet en venn vi skulle få halv pris i tre mnd. Fikk ikke dette. Kontaktet de og de hevdet at den jeg vervet ikke hadde gjort det riktig. De nektet å gi oss halv pris i tre mnd (vervepremien) enda jeg sendte kopi av vervingen fra messenger som inneholdte samtalen om verving og at vedkommende hadde slått til. Dårlig. Kunne gitt oss det vi hadde krav på uansett. Vervet en annen og det fungerte ikke da heller,men denne gangen ga de oss likevel det vi hadde krav på etter at han jeg vervet kontaktet de. Uansett veldig useriøst å nekte oss bonusen på den første vervingen her.
Hei Robert 🤗 Det stemmer at man må løse inn vervekoden før man bekrefter bestillingen sin. Håper du tar kontakt så vi kan finne en løsning på dette 🤗 Ser frem til å høre ifra deg 🤗 Ønsker deg en strålende dag ✨