OneCall opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
I mitt området er det til tider høpløst å komme ut og om nån ringer meg får jeg ikke ringesignal. Har vært slik de siste to mnd. Har ringet å klaget men får bare beskjed om å restarte telefonen men det hjelper ikke. De hadde hatt feil på stasjon i nordlenangen men det er jo milevis fra meg.
OneCall er pr dags dato, hverdagslig, det svakeste mobilselskapet jeg har hatt. Kundeservice er under pari, datahastigheten på rollover er ubrukelig, og om du går over synker hastigheten til 54kb/s. De har gode deals på nye telefoner, men utover det er det ikke mye å skryte av
Billig, god kundeservice og enkelt. Oversiktlige faktura og ingen overraskelser. Kunne vært litt billigere, men alt annet veier opp for det.
Jeg like Onecall fordi de skiller seg ut. De er alltid de siste med å gjøre noe nytt innen abonnement og tjenester. Servicen deres er uovertruffen, og prisene er gode. Så ser absolutt ingen grunn til å bytte.
Elendig kundeservice som ikke svarer på det du lurer på... Tok meg over ett halvt år å bytte eier på abonnement... Pleier å være en smal sak, noe det også var denne gangen, men bare etter at onecall hadde styrt og rotet i et halvt år....
Det er kun en ting som trekker ned, og det er dekningen hjemme
Har ikke hatt noen problemer i de årene jeg har vært der. Positivt med rentefri avbetaling av mobilkjøp👍🏼