OneCall opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har opplevd andre mobiloperatører som sender faktura til inkasso om du ikke betaler på 1 uke. Fikk faktura sendt i posten (til 0,-) på en adresse jeg ikke bodde og etter 2 månder fikk jeg sms om at jeg måtte betale før det påløper renter. Betalte og ingen problem, ingen ekstra renter, ingen inkasso, disse folk har skjønt det!
Onecall har stort sett OK dekning. Hjemmesida er noe kronglete. Det verste gjelder rollover data: Har pdd 0.5 Gb data inkludert i abonnementet. Slik funker Onecall: Dersom du har samme abonnement som meg, og kjøper ekstra 10 Gb for eks, men bruker kun 3, så får du med deg kun tilsvarende mengde data, altså 0.5 Gb, videre neste mnd, og resterende data som du jo har betalt for, forsvinner og du mister dem. Dersom naboen din som har, la oss si 5 Gb inkludert i abonnementet sitt, kjøper 5 Gb ekstra, men ikke bruker noe av det, får vedkommende med seg hele 5 Gb videre neste mnd. Dette betyr at du som har et lite abonnement, ender opp med å betale for en som har et større et. Den som har lite fra før får lite, mens den som har en del, får mer...på din bekostning. Dette synes jeg er skitten praksis.
Har hatt onecall i flere år og betalt for forsikring av mobiltelefon gjennom dem. Vilkårene ble endret - uten at jeg verken fikk sms eller mail, så jeg har betalt for en ugyldig forsikring i 1 år. Ingen refusjon eller svar på mine henvendelser fra dem.
Har brukt OneCall i 15 år. Nå har jeg mobil full data abonnement og mobilt bredbånd levert og alt fungerer perfekt :-) Er veldig fornøyd.
Elendig service, kundebehandling og utførelse av tjenester. Strykkarakter. Mobildata nede, selv om det er brukt minimalt. Uoversiktlig og tvetydig faktura. Krav om innbetalinger underveis i måneden som ikke blir registrert.
Brukt 4 måneder å 50 tlf minst for å løse en sak dere jeg satte over 6400 ca til onecall sitt konto Nr å ikke telia finans første tlf i januar å først 25,4 så ble 4800kr ca betalt tilbake 1700kr for å dekke tlf/data faktura blir trua med innkasso har aldring blitt behandlet så reva fra et selskap onecall
Har kjøpt Mobilt Bredbånd fra OneCall 30GB pr mnd. til samme pris jeg betalte for 15 GB hos IceNet. Hadde IceNet 15GB pr mnd. med Ice 4G miniruter og etterhvert Ice Smartruter A1 Atel. Samme forbruk med begge ruterne 15GB pr mnd fra Ice holdt bra til 1 time TV pr dag. Dvs. 30 min. med 240 dpi oppløsing og 30 min. med 360 dpi oppløsning på bildet. Forbruke ble da ca 500-750 mb pr dag. Med Onecall Mobilt Bredbånd forsvinner over 1,2 GB i løpet av samme tid, dvs. 1 time TV, med samme oppløsning på bildet (240 og 360 dpi) Bruker Huawei E5776 miniruter fra Telia på OneCall abonnementet. Forbruket virker suspekt på meg. Andre med samme erfaring??