OneCall opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har kjøpt Mobilt Bredbånd fra OneCall 30GB pr mnd. til samme pris jeg betalte for 15 GB hos IceNet. Hadde IceNet 15GB pr mnd. med Ice 4G miniruter og etterhvert Ice Smartruter A1 Atel. Samme forbruk med begge ruterne 15GB pr mnd fra Ice holdt bra til 1 time TV pr dag. Dvs. 30 min. med 240 dpi oppløsing og 30 min. med 360 dpi oppløsning på bildet. Forbruke ble da ca 500-750 mb pr dag. Med Onecall Mobilt Bredbånd forsvinner over 1,2 GB i løpet av samme tid, dvs. 1 time TV, med samme oppløsning på bildet (240 og 360 dpi) Bruker Huawei E5776 miniruter fra Telia på OneCall abonnementet. Forbruket virker suspekt på meg. Andre med samme erfaring??
Upålitelig, stadig uforståelige ekstakostnader på forhånd ikke informert. Det er ett betydelig irretasjonsmoment som veid opp mot tid er alarmerende kostbart.
Skulle bestille tlf+abonnement. Gikk ikke gjennom da dette er tydeligvis et slags kredittkort/lån man tar opp for å ha tlf på avbetaling. Like vel så blir jeg satt over på et abonnement uten å få noen ny tlf. Det var ikke det jeg bestilte. Får jeg ikke tlf, vil jeg heller ikke være kunde. Bestilte ny tlf på avbetaling hos Telenor med abonnement rett etter, men nå er jeg redd onecall vil ødelegge for det abonnementet jeg akkurat har bestilt der da jeg får mail om at mitt tlf nummer skal overføres til dem med nytt sim kort.
Har blitt oppringt av OneCall flere ganger der jeg har på det sterkeste fra meldt meg min interesse i å gå over til OneCall. Vedkommende fortsetter med spørsmål og er ikke mottakelig for informasjonen jeg formidler. Som kunde føler jeg at orienteringen for salg er sterkere en relasjonen og det å lytte til de man snakker med. Der føler jeg OneCall har en god vei å gå. Kundebehandling er for meg viktigere en pris.
Veste kundeservicen jeg har vært borti noen gang. Hadde styrt unna Onecall.
OneCall er faktisk hyggelig å være kunde hos Her kommer det gode nyheter, flotte tips, og kundeservice er upåklagelig. (Min fiber-leverandør er også flink til å ta kontakt: …problemer i området, utbedring medfører brudd, prisen økes) OneCall gir heller positive nyheter 😀 Jeg kunne nok helst ha tenkt meg et abonnement som bruker Telenor nettet, men jeg er så fornøyd at det ikke er noe alternativ å bytte til annet selskap OneCall er rimelig priset til mitt bruk
de bokstavelig talt jukset meg. ikke tro det. veldig dårlig selskap. de holdt ikke løftet. de satte meg i mye trøbbel. De sa jeg har spesialtilbud fri fart, ubegrenset data. Nå sier de det er misforståelse beklager. Jeg mistet nesten 1.500kr pga OneCall. Fordeler: 1- Selgere er veldig flinke til å lyve. 2- Det er en utrolig mangel på kommunikasjon i selskapet. ingen er klar over noen. Dette er en fordel om du vil skrive en forskningsoppgave om hvordan bedriftsledelse ikke er, bare gå til OneCall. Ulemper: ∞- resten. Bare hold unna dette useriøse firmaet.