OneCall opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Godt fornøyd med kundeservice, redelig aktør, uslåelig på pris og enkelthet. Noe dårlig dekning enkelte steder i utlandet, bl.a. Svalbard og deler av Syden.
Jeg var i Sveits i oktober og kjøpte en utlandspakka. Men av noen anledning så regnet Onecall feil og melde meg ikke når pakka var slutt, då fikk jeg en kjemperegning som etter mye samtaler til kundeservice blev korrigert til riktig beløp. Men likevel var jeg tvungen og betale 1500 kr i forhandsbetaling for at ikke få abonnementen min sperret. Jeg var også tvungen til at betale fakturaen i november, till tross for forhandsbetalingen, og jeg må også betale fakturaen i desember. Hvorfor holder Onecall pengene så lenge, når de gjort feil? Anbefalles ikke!
Veldig rotet system. Ikke service minded og behjelpelige personer. Lite forstårelse oven for kunder
Ikke mulig å ringe. Feil nr. sies det, men nr. står på nettsiden.chat stenger kl. 1700 og ikke 1800 som det står på nettsiden.
Helt greit å ha OneCall helt til du bruker mere data enn du har i abonnementet ditt. Overstiger du dette blir det fort kostbart, men de sender sms og gir beskjed nå du nærmer deg oppbrukt datamengde. God dekning og lite tull ellers.
Har vært hos mange forskjellige telefonselskap og Onecall er absolutt det beste. Topp kundeservice, bra løsninger og bra priser
Tidenes værste selskap med elendig kundeservice. Ikke bruk OneCall, dem er ikke til å stole på, sender faktura til kredinor med en gang du ikke rekker å betale på tide. Så da får du en regning på 351kr + det du skal betale. Lureri rett og slett!