OneCall opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ble ringt opp av en person som sa at noen skulle ha numrene mine, det stemmer. Men personen ringte fra "ukjent" og henviste til den aktuelle person og sa, "Kan jeg få fødsel og personnummeret ditt" Det leverer jeg aldri ut og aller minst til ukjente numre hvor personer ikke presenterer seg. Ja billig er det, men dessverre dårlig dekning nordpå.
Har brukt Onecall over flere år og er meget fornøyd. Mulighet å kjøpe 1GB data for kr. 99,- i flere land (utenfor EU/EØS).
Det billigste abonnement jeg har hatt noen gang. Sparer 300 kr mnd. Folk jeg kjenner betaler 200 til 400 kroner mer enn meg for mindre data, tilbydere fra andre leverandører skal alltid gi meg ett supert tilbud som alltid er dyrere enn onecall. Så klart er det visse problemer, men trenger jeg hjelp fikser de opp i det som regel iløpet av minutter. Anbefaler onecall sterkt
Byttet fra Talkmore til Onecall siden de hadde nedbetaling på tlf uten at det ble dyrere. Men dæven for en stor forskjell det var når det kommer til dekning! Hos Talkmore var det full Telenor dekning, men når jeg bytta til Onecall med Telia nett så fikk jeg drit dårlig signal. Fikk ikke til å ringe, bruke 4g, snap ble ikke sendt før 1t senere!!! Forbanna irriterende! Ble sykt skuffa over den biten der! Jeg er avhengig at god dekning og at jeg får sendt ting i tide uten at det tar evigheter før det blir sendt!!! Mvh veldig skuffa kunde.
Kundeservice har ikke evne til å fullføre forespørsler til sine kunder ergo kaster bort folks tid da du må ringe igjen og igjen og igjen.. og igjen
Har vært OneCall kunde i snart 11år og det har irritert meg at de ikke har hatt støtte for eSIM på Apple watch. Men nå virker det som om de har endret noe. I dag tidlig fikk jeg til å legge til mobildata på min Apple Watch som er koblet til en iPhone som har et sim kort fra OneCall. Endelig! Nå gikk jeg fra å være en fornøyd kunde til en superfornøyd kunde!
På telefon sa kundeservice at jeg uansett kunne avslå pantsummen hvis jeg ikke ble fornøyd med den. Da jeg ikke ville godta pantsummen (kr) så nektet de å returnere mobilen. Fikk langt under markedspris. Kundeservice er ett eneste rot , den ene vet ikke hva den andre gjør ved flere hendvendekser..Norges mest useriøse mobilselskap. STYR UNNA !!