OneCall opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
OneCall er rett og slett dårlig i alt. Jeg bor i Oslo. Det jeg oppgir her er i forbindelse med dekning i Oslo og omegn. Jeg bruker en iPhone Xs og en Samsung s9+. Har to sim-kort knyttet til samme abo. 1. Det viktigste er DÅRLIG KUNDESERVICE!!! Forferdelig dårlig kundeservice, spesielt på chatten. Det er flere ganger de har avsluttet midt i chatten. Det har skjedd litt for ofte, enten avslutter de chatten uten å si noe eller si hadde. Det er ofte de som tar initiativ til å avslutte din henvendelser. Jeg har alltid kontaktet dem minst to ganger for å få svar på en sak. Først treffer du en uhøflig/påståelig og til tider frekk kundebehandler som legger av etterhvert deretter får du en OK kundebehandler, en slags bad cop good cop opplegg. Kundeservicen teltet for 80% for min oppsigelse av kundeforhold hos dem. 2. Kvalitet på samtalen er OK, men det blir brudd litt for ofte. Midt i en samtale faller man av og får du beskjed på skjermen at det ikke kontaktes på nett/feil på nettet osv. 3. Det er flere ganger som folk har prøvd å ringe meg men de ikke får tak i meg, enten for de ikke kontakt eller blir de satt over til telefonsvarer. Det har særlig gått ut telefoner fra jobb og viktig institusjoner som barnehager osv. 4. Telefonsvareren gir heller ikke beskjed om nye beskjeder. 5. Ikke akkurat blant de billigste på markedet. 6. En uoversiktlig mine sider service. Om du skal sperre/aktivere en eller annen service/tjeneste må du kontakte kundeservice. De har lagt inn bare 3 service snarvei på mine sider. Gang på gang har de lovet at mine sider skal bli mer oversiktlig med flere snarveier men det er bare ord, ingen handling. Jeg skal ta det som er bra også. 1. Høy hastighet på internett. 2. Veldig enkel mine sider service om du foretrekker det. 3. Lyden på samtalen er bra om har dekning.
De har veldig bra pris og utmerket kundeservice :) Hilsen en veeeeldig fornøyd OneCall kunde
Super, god kundeservice og bra dekning. Og på mitt abonnement, var det mulighet å spare inn 10 kr i mnd. Men jeg vet hva jeg har, og ønsker derfor ikke å bytte mobil selskap.
Abonnement ble endret uten informering fra 199,- til 338,- i måneden.
God kundeservice, gode tjenester som ligger foran alle andre, så som Familiepakka, super ledelse i selskapet, noe som preger selve kulturen, som bryter med Telenor´s selvgodhet, og håpløshet. Anbefales på det sterkeste, av en som er kritisk, har store forventninger - og hadde mobil allerede i 1984..... på ny frekvens fra 1993.... Dekningen er topp, er rundt omkring i sør/øst Norge (det var no feil en periode grunnet feil som oppstod ved portering; feilen lå da hos den andre leverandøren, men oneCall løser det også... Dekning oppleves også å ha blitt bedre med årene, og er nå helt topp!)
Forferdelig dekning, telefonen er uten dekning i leilighet i storby.Dette var meget skuffende, snakket med kundeservice og fikk beskjed om at dette skulle være god dekning til å ringe og motta sms, dette stemmer ikke med realitet. Pga personlige grunner er jeg helt avhengig av at jeg kan ringe og motta samtaler fra mobil. Må nå stå på veranda for å motta og ringe ut.....dette er uholdbart. Produktet som ble solgt meg holder ikke det jeg ble forespeilet av selger.
Onecall har fungert bra er fornøyd. Årsak til ev bytte av leverandør: Send SMS blir borte fra 1. juli.