OneCall opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Vært kunde i mange år. Kjempefornøyd og god kundeservice.
Sannsynlig feil på regning. Jeg antar at de endrer til 0,39 per minutt. Uansett, dårlig kundeservice av One Call. Spesielt når de reklamerer med at man trygt kan bruke mobilen i f.eks Danmark. Tilfeldig at vi oppdaget dette på regningen.
Har 4 stk i familie abonnement, helt grei pris. Men, og det er et stort men - DEKNINGEN hvor er den?
Veldig fornøyd med pris, service. Litt dårlig dekning i forhold til Telenor. (I Stavanger) Men vurderer å bytte til Chili eller Hello ettersom de er med Telenor dekning og mye mer data inkludert.
Dårlig hastighet og grusomme priser på data utenfor Norge. En rask tur til Sverige koster deg fort mange hundre dersom du ikke husker på å slå av all databruk. Holder ikke i 2016!!
Har vært kunde i flere år, og har hele tiden vært fornøyd. Har fått enda bedre dekning med Telia sitt nett. Har vært billige, men nå er de dobbelt så dyre som Ice og Hello. Vurderer å bytte, men ikke pga. at jeg er misfornøyd. Men når andre selskaper gir deg like mye inkludert pr. måned til halv pris, så er det vel på tide...? Håper OneCall kommer etter med prisene sine :-)
Det har en ok kundeservis og dei har ok dekning. Og er like billige som andre.