OneCall opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Det er altfor lang ventetid på kundeservice og de som sitter på kundeservice har gjentatte ganger gitt feil veiledning på vedvarende problem. Jeg har ekstra Sim-kort i en router. Den fungerer vekselsvis. Periodevis blir innkommende samtaler avvist. Det er ulike svar og løsninger på problemet fra OneCall. Fikk til slutt svar på at ekstra Sim ikke er ment for router da det blir feil i kommunikasjon. Har nå endrer abonnement. Fungerer dårligere enn tidligere. Ingen kompensasjon for en betalt tjeneste som ikke virker som den skal.
Veldig fornøyd med selskapet,når jeg ringer dem, hvis det skulle være noe,så ordner de det med en gang 😄
Dårlig dekning mange steder i distriktene. Telefonsamtaler bryter ofte, spesielt langs veien
+ Godt konkurrerende på pris, ofte rabatterte kampanjer, enkel og brukervennlig app som gir god og detaljert informasjon lett tilgjengelig - Opplever ofte dårligere og dårligst dekning enn alle på samme sted
trygg, vennlig og løsningsorientert kundeservice.
Helt grei leverandør. Noen ganger er veien litt lang til et menneske.
Stort sett fornøyd. Men dekning utenfor hovedveier og byer/tettsteder er ikke bra nok.