OneCall opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Billige, men dårlig service. Er antakelig bedre å bruke noen andre.
Hei Per, Først og fremst er det bare å beklage at dette er måten du oppfatter oss på. Jeg kjenner ikke saken din i detalj, men kan love deg at vi strekker oss veldig langt for å besvare absolutt alle henvendelser som kommer inn til oss. Håper du har anledning til å plukke opp telefonen og ringe oss på ny, så er jeg sikker på at vi finner frem til en god løsning sammen.
Norges beste kundeservice, svarer alltid tidlig på henvendelser og er åpen for å finne løsninger til det beste for kunden, alltid!
Så hyggelig å høre Hilde, dette blir vi såååå stolte og glade over å høre :D
Har grei dekning via Telia nettet der jeg bor, men synes gigabytene forsvinner fort. At de bruker Telia nettet og det fungerer bra i mitt område.
Hei Morten, Bra du stort sett er fornøyd. Vi vet ikke hva du bruker mobildata på, men ta gjerne kontakt med oss via kundeservice, så kan vi hjelpe deg med å finne ut av det :)
- Usikker på om jeg får full rollover på mine 4,5 GB ekstra datamengde. Jeg har trillingkort, det tilbys kanskje ikke hos alle leverandører.
Så bra å høre Jarle! Det liker vi! :D
Dårlig dekning, tregt nett, av og til tar det lang tid sende/ motta sms
Hei Asle, Slik skal det ikke være. Supert om du tar kontakt med vår kundeservice. Ofte er det mye vi kan gjøre for å hjelpe, så lenge vi får litt mer detaljer om hvor du oppholder deg etc.
Selgere som ikke vet hva de snakker om, ingen hjelp og forståelse, selv lederen gir blanke
Alt er bra, aldri noe problemer, bare positivt å sei om OneCall
Så hyggelig å høre Egil! Vi står på videre for å fortsette å gjøre deg og alle andre fornøyd :)