OneCall opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Norges beste kundeservice, svarer alltid tidlig på henvendelser og er åpen for å finne løsninger til det beste for kunden, alltid!
Så hyggelig å høre Hilde, dette blir vi såååå stolte og glade over å høre :D
Har grei dekning via Telia nettet der jeg bor, men synes gigabytene forsvinner fort. At de bruker Telia nettet og det fungerer bra i mitt område.
Hei Morten, Bra du stort sett er fornøyd. Vi vet ikke hva du bruker mobildata på, men ta gjerne kontakt med oss via kundeservice, så kan vi hjelpe deg med å finne ut av det :)
- Usikker på om jeg får full rollover på mine 4,5 GB ekstra datamengde. Jeg har trillingkort, det tilbys kanskje ikke hos alle leverandører.
Så bra å høre Jarle! Det liker vi! :D
Dårlig dekning, tregt nett, av og til tar det lang tid sende/ motta sms
Hei Asle, Slik skal det ikke være. Supert om du tar kontakt med vår kundeservice. Ofte er det mye vi kan gjøre for å hjelpe, så lenge vi får litt mer detaljer om hvor du oppholder deg etc.
Selgere som ikke vet hva de snakker om, ingen hjelp og forståelse, selv lederen gir blanke
Alt er bra, aldri noe problemer, bare positivt å sei om OneCall
Så hyggelig å høre Egil! Vi står på videre for å fortsette å gjøre deg og alle andre fornøyd :)
Prisen er vel en av de billigste, da vi har Familiepakka og data roll over, og det liker vi. Mine ungdommer er litt misfornøyd fordi det på en del områder er dårligere dekning enn mange venner har, og som har andre leverandører, f.eks. Telenor. Dette kan absolutt være et forbedringspotensiale i One Call.
Hei Jane! Så bra dere er fornøyd med FamiliePakka og funksjonene rundt, her kommer det mye spennende også fremover ;) Når det gjelder dekning, så var det ikke fullt så lystig lesning. Her håper vi du vil ta kontakt med oss direkte via kundeservice, så vi kan få litt mer info om hvilke området det dreier seg om - på den måten kan vi sjekke om det er problemer med nettet (som vi kan fikse) eller om det er området vi trenger å bygge ut mer kapasitet i.