OneCall opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg glemte første siffer i KID nr ved betaling. Fikk purring, varsel om inkasso, stengning av mobilabonnement++. Snakket med kundeservice igjen og igjen, sendte inn kvittering to ganger - det skal vi fikse - sa de alltid. Gikk over 6 uker før det ble ordnet, da av inkassoselskapet når jeg forklarte historien, i min fortvilelse. Aldrig mer Onecall. Hadde de brukt noen prosent av reklamebudsjettet på bedre kundeservice ville kanskje jeg vært kunde fortsatt?
Mobilabonnementet er bra slikt det er.. Men syns det tar for lang tid ifra man ringer til man blir koblet opp til rett telefonnummer..
Tittelen forklarer det meste. De overkompliserer de simpleste tingene, gjemmer alle ekstrakostnader, og leker dumme når de blir konfrontert og legger skylden på deg.
Seriøse, god kundeservice, konkurransedyktige og prøver ikke å lure deg. 🙂
God kundeservice, korrekt faktura og god hjelp hvis vi har hatt behov for hjelp.
Spør om pris og mulighet på en mobilabonnement de ikke tilbyr lenger, men siden min bror har det så får jeg det :D flere i familien min som har hatt de i mellom 3-6 år nå. :D De får deg til å føle deg velkommen. Ta kontakt, du vil aldri angre. :D jeg hadde Telenor før, den værste dritten jeg har vært borti!!! Så dette var et lyspunkt som flere må prøve :D.
Har familieabonnement for 5 personer, med 1GB inkludert data og fri tale/sms/mms. Abonnementet er greit priset, og datapakkene fungerer bra - spesielt muligheten til å kjøpe rimelige datapakker på 1GB til bruk i utlandet. Det store problemet er dekning på vanlig tale. Både hjemme og på jobb (begge deler i Oslo) blir jeg brutt med mindre jeg går og finner en gunstig plassering og deretter står HELT stille. Dette skjer hver eneste samtale.