OneCall opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Det viser seg at man må betale 99 kr ekstra for tale/sms. Det er mulig andre selskaper gjør det samme, jeg har ikke undersøkt. Dette er hovedgrunnen til min "middels" vurdering. Forøvrig er det god dekning og gode tilbud på telefoner.
Ville slette min kreditt ang. kjøp av mobil. Det viste seg å være svært krevende.
Har vært i kontakt med kundeservice 6 ganger for at min mor på 92 år ønsker faktura i papirutgave pr.post. Dette skal de ordne hver eneste gang, men klarer det ikke. Vi skifter nå teleselskap i hele familien grunnet at OneCall fremstår AMATØRMESSIG!!!
Hatt de i mange år. En del gode erfaringer men også dårlige. Det kommer ofte skjulte kostnader de ikke informerer om ved endringer. Har jeg problemer er de hyggelige å sier de hjelper deg men ofte blir det rot. Sim kort som ikke kan aktiveres eller nummer som er slettet og ikke opplyst om. Vi har 5 mobiler hos OneCall og hatt det i mange år. Prisen er fin og det har vært mitt viktigste punkt. Men jeg har ikke fått slette forsikringer jeg har hatt på mobilen selv om det er bekreftet slette. Så regningene kommer med betaling for forsikring. Dette er regelrett svindel og uetisk. Så nå blir det å se etter annen leverandør selv om prisen skulle bli noe høyere. Det er ikke billig å betale for tjenester du ikke har eller har sagt opp.
Byttet fra OneCall etter prøvekjøp 2mnd, endte da opp med regning på 360kr for 3 dager, sendte mail og fikk ikke svar innen 10 dager, sendte melding i chat og denne ble helt slettet og betalte ikke for noen ting. Mail kan med fordel besvares hurtigere, regning skulle kanskje aldri vært sendt ut med den summen.
Reklamerer for at de er Norges billigste, men de har flere skjulte kostnader som gjør at pris per år er mye dyrere enn alle konkurrenter.
Bestilte en Iphone 12 med abo 11.12.21, sim kortet kom i posten 20.12. Men mobilen kom aldri, jeg ringte kundeservice og fikk beskjed om at denne iphonen hadde de ikke på lager, og de fekk den desverre ikke tilbake. Jeg fikk 500 kr rabatt for å bestille ny. Men denne forsvant i det jeg skulle bestille, i tillegg var det "teknisk feil" på nettsiden deres, så det var ikkje mulig å bestille. Ringte tilbake til kundeservice, men ble bare satt videre til andre innad i onecall. Fikk beskjed om at jeg skulle få e-post av de innen 30 minutt, den kom aldri. Så nå sitter jeg i jula uten mobiltelefon takket være et enormt rot av Onecall. I tillegg har de lurt meg til å bli kunde hos de, når jeg ikke har fått mobilen som jeg bestilte engang. Sitte kun igjen med et sim-kort. "God kundeservice". Styr unna.