OneCall opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Byttet fra OneCall etter prøvekjøp 2mnd, endte da opp med regning på 360kr for 3 dager, sendte mail og fikk ikke svar innen 10 dager, sendte melding i chat og denne ble helt slettet og betalte ikke for noen ting. Mail kan med fordel besvares hurtigere, regning skulle kanskje aldri vært sendt ut med den summen.
Reklamerer for at de er Norges billigste, men de har flere skjulte kostnader som gjør at pris per år er mye dyrere enn alle konkurrenter.
Bestilte en Iphone 12 med abo 11.12.21, sim kortet kom i posten 20.12. Men mobilen kom aldri, jeg ringte kundeservice og fikk beskjed om at denne iphonen hadde de ikke på lager, og de fekk den desverre ikke tilbake. Jeg fikk 500 kr rabatt for å bestille ny. Men denne forsvant i det jeg skulle bestille, i tillegg var det "teknisk feil" på nettsiden deres, så det var ikkje mulig å bestille. Ringte tilbake til kundeservice, men ble bare satt videre til andre innad i onecall. Fikk beskjed om at jeg skulle få e-post av de innen 30 minutt, den kom aldri. Så nå sitter jeg i jula uten mobiltelefon takket være et enormt rot av Onecall. I tillegg har de lurt meg til å bli kunde hos de, når jeg ikke har fått mobilen som jeg bestilte engang. Sitte kun igjen med et sim-kort. "God kundeservice". Styr unna.
Kjøpte en mobiltelefon i januar i år (2021). Etter 4 månder begynte mobilen å ikke fungere som den skulle. Hadde mange problemer, som flimrende skjerm, ingen respons etter gjentatte trykk på skjermen, skjermen fryser og svartner og mer. Hadde mobilen inn til reperasjon 2 ganger på kort tid. Den tredje gang krevde jeg å få hevet kjøpet mitt som jeg har krav på da de samme problemene er tilstede for tredje gang. Kundeservice mente jeg ikke hadde meldt inn de samme feilene alle tre gangene og henviste bare til den første delen i informasjon jeg hadde meldt inn, ikke resten av informasjon gitt. Sendte inne mobilen for tredje gang, men krav om å få hevet kjøpet. Nok engang blir ikke all informasjon tatt i betraktning. Etter å ha sendt inn klagebrev og tatt kontakt med kundeservice nok engang fikk jeg hevet kjøpet. Fikk beskjed om å sende inn mobilen, og at jeg ville få refundert pengene jeg hadde betalt innen 3-5 dager etter at mobilen var mottatt. Fikk mail om at mobilen var mottatt(10.12). Nå har det gått 5 virkedager, men fremdeles ikke fått tilbake pengene mine. Snakket med kundeservice nok engang, og de mente at de hadde først fått mobilen i dag (16.12) og at de hadde feilinformasjon meg om at de hadde mottatt mobilen den 10.12. Tull og løyn! Aldri opplevd så sinnsykt dårlig kundeservice før. Og de som reklamerer så veldig for sin "gode kundeservice". STYR UNNA!!
Ufattelig mye ventetid og bytte av kundebehandlere hvis du ønsker å få svar på kundeservice. Har forsøkt både chatten og på telefon. Vi fikk en telefon som ikke fungerer. De viser ingen interesse i å ordne opp på annet vis en at vi må være uten telefon i lengre tid. Svarene på beste løsning varierer også etter hvem man får i tale. Står pr nå i kø på chatten. Ble satt over til ny agent for 70 min siden! Fortsatt ingen svar..
Ble ringt opp av en person som sa at noen skulle ha numrene mine, det stemmer. Men personen ringte fra "ukjent" og henviste til den aktuelle person og sa, "Kan jeg få fødsel og personnummeret ditt" Det leverer jeg aldri ut og aller minst til ukjente numre hvor personer ikke presenterer seg. Ja billig er det, men dessverre dårlig dekning nordpå.
Har brukt Onecall over flere år og er meget fornøyd. Mulighet å kjøpe 1GB data for kr. 99,- i flere land (utenfor EU/EØS).