Xplora Mobile opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har hatt Xplora GPS klokke til barn. Dette er bare å styre unna !!! Man må betale 100kr/mnd bare for å bruke klokka. Da i tillegg til annet mobil abbonement. Og de har selvfølgelig gjort det nesten umulig å si opp abonnementet senere. Kunde-telefonen har de stengt pga "for mye pågang". Selve app’n er utrolig dårlig. Selve klokka er så lite brukervennlig at mitt barn gikk lei etter en mnd. Den må også lades HVER dag. Ideen med en slik klokke er god men Xplora er dessverre bare ute etter å lure penger av folk. Kjøp heller en mobil til barnet med en gang. Mye tryggere og billigere.
Dårlig kundeservice. Appen henger. Dårlig nøyaktighet på gps posisjon. Får ikke opp gps posisjon utenlands. Dyrt. De sperrer abonnement super fort om regningen ikke er betalt eksakt på forfallsdato.
Xplora 5. Dårlig produkt & kvalitet. Oppløsning skjerm er latterlig. Skjermen tåler lite, og knuste, men klokka kunne brukes. Etter nøyaktig 2 år gikk skjermen helt svart, og ble ubrukelig. Vurderte å kjøpe en Xplora3 som er på tilbud, men ser nå at simkort er forhåndsinstallert, og bruker man annet teleselskap, så skal Xplora ha 99,- pr mnd. / 1.188,- for 1 år ("Serviceavgift" for å bruke app!) Denne er ikke refunderbar, så for all del aldri velg å betale for 1 år om gangen. Med tanke på alle omtalene, den elendige kundeservicen og det dårlige produktet, så tenker jeg nok at Xplora aldri mer skal inn i vårt hus!
Dette er helt håpløst! Elendig elendig elendig service! Ikke mulig å komme i kontakt med dem, men krav kommer derfra!! Gutten vår fikk klokka, men mistet den etter 7 mnd. Vi hadde forsikring, og fikk ny klokke, men det ble umulig å få overført abonnementet, som vi hadde forhåndsbetalt for et år, til den nye klokka. Denne fikk vi heller ikke aktivert, slik at vi endte med å levere den tilbake til forhandler. Firmaet Xplora var ikke mulig å komme i kontakt med, verken for forhandler eller for oss. Nå er forskuddsbetalingsperioden forbi, og krav om innbetaling/trussel om inkasso kommer nesten daglig. Det er svindel og slett forretningsmoral fra Xploras side, STYR UNNA! Jeg har kontaktet forbrukerombudet som lover hjelp.
Prøver å ordne nyt abonnement til min datters Xplora klokke slik at vi kan ha kontakt med henne nå når det er sommerferie og hin vil være ute å treffe venner. Jeg får det ikke til å virke, har prøvd å få hjelp bia chat telefon Mail men ingen kontakt å få! Jeg har bestilt nytt abonnement som jeg regner med jeg allerde betaler på men virker altså IKKE! Hvor er Kundeservice?!!
Jobbet greit en stund, men klokken var ganske dårlig kvalitet. Skjermen sprakk ganske raskt og lydkvaliteten virket også å bli betydelig dårligere. Etterpå prøvde jeg å kansellere abonnementet mitt, men kundeservice mistet på en eller annen måte kanselleringen min og de legger skylden på meg. Etter en opphetet diskusjon forventes det fortsatt at jeg betaler for en hel ekstra måned. 0/5 stjerner.
Svindel og forferdelig dårlig kundeservice!! Styr unna dette produktet, og ikke finn på å tegne et abonnement. Det kommer krav etter krav på faktura etter du har sagt opp abonnementet, dersom du skulle være så heldig å få sagt det opp. Kundeservice er umulig å få tak i, og den chat-roboten er helt ubrukelig.- Når du kontakter de fra kontaktskjema fra hjemmesiden ang oppsigelse, så skylder de på at de ikke har fått mailen, og at du har sendt til en mailadresse som ikke lenger er i bruk. Jeg har prøvd å få sagt opp abonnementet siden Oktober 2023, og fikk det endelig sagt opp i Mars 2024. Etter det har jeg fått flere krav fra de som må betales, som de ikke ønsker å kansellere, selv om jeg kontaktet de ang oppsigelsen i Oktober, direkte fra hjemmesiden deres. Igjen, styr unna! Og fraråd enhver som vurderer dette produktet til å kjøpe det. Hadde også problemer med at klokka ikke fungerte, da det plutselig ble feil på SIM-kort. Da var det også et helt styr å få tak i nytt.