Xplora Mobile opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Xplora bytter ditt abonnement etter sitt eget forgodtbefinnende. Selv om du ikke har hverken godkjent eller bestillt nytt abonnement.
Elendig kundeservice, umulig å få annen kontakt enn på epost. Kan likså godt gi de små en tlf ifht denne.
Dette er det mest useriøse selskapet jeg har kjøpt tjeneste hos i hele mitt liv. Komplett umulig å få tak i på kundeservice uten telefonnummer og får aldri svar på mailen de skryter av at de svarer deg ut på. Fikk til slutt svar på mail etter jeg fortalte at det ville bli konsekvenser hvis jeg ikke får svar innen rimelig tid. Er spent på om abonnementet faktisk blir avsluttet som informert og hvor mange måneder de vil prøve seg å fakturere meg for etter oppsigelse. Kjøp heller en billig mobil til barna deres enn dette søppelet. Smart av de å produsere klokkene med glasskjerm sånn at dere må kjøpe nye hver gang barnet er uheldig og mister den i gulv o.l. Hos Elkjøp får man mest sannsynlig gavekort ved skade hvis det kjøpes med forsikring på klokken. Man blir hverken kvitt xplora eller Elkjøp med andre ord for gavekortet må du bruke på et produkt i Elkjøp sine butikker etterpå. Her blir det mobil. Styr langt unna.
Dårlig batteri. Tar ikke lading. Mye problemer med å få ladet. Henger seg i software
Anbefaler på det sterkeste en vanlig klokke/aktivitetsklokke og en billig enkel telefon med et rimelig telefon abonnement. Upålitelig explora app. Dårlig dekning på klokken. Ofte at meldinger sendt igjennom appen ikke går igjennom. Utrolig dårlig tale lyd. Spotify på klokken er blitt lovet ett år. Det Er enda ikke kommet. Idiotisk emojier. Dårlig høytaler på klokken. Dyrt abonnement for bare å skulle ringe. Elendig batteri tid. Oppgradert fra explora 4 til explora 5. Viser seg bare å være explora 4,5. Selv om den ble avventert som explora 5. Håpløst å flytte over sim kortet fra forrige klokka. Måtte ha nytt sim kort. Men da mistet ungene alle explora poengene de hadde jobbet hardt for å få. Måtte lage ny profil. Ofte vanskelig å styre klokken igjennom 2 administratorer og da å kunne styre skole modus av og på. Lang ventetid på svar fra kunde service. Skjønner ikke hvorfor klokka kommer så godt ut i omtaler og test. Kjenner det absolutt ikke igjen.
Fornøyd med at den er enkel å bruke, men vanskelig å få oppdatert hvor hun er. Samt at den har oppgitt plasser der hun ikke har vært.
De sender masse fakturaer og inkasso flere mnd etter det er sagt opp. Regninger på 405 hver mnd !