Xplora Mobile opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Anbefaler på det sterkeste en vanlig klokke/aktivitetsklokke og en billig enkel telefon med et rimelig telefon abonnement. Upålitelig explora app. Dårlig dekning på klokken. Ofte at meldinger sendt igjennom appen ikke går igjennom. Utrolig dårlig tale lyd. Spotify på klokken er blitt lovet ett år. Det Er enda ikke kommet. Idiotisk emojier. Dårlig høytaler på klokken. Dyrt abonnement for bare å skulle ringe. Elendig batteri tid. Oppgradert fra explora 4 til explora 5. Viser seg bare å være explora 4,5. Selv om den ble avventert som explora 5. Håpløst å flytte over sim kortet fra forrige klokka. Måtte ha nytt sim kort. Men da mistet ungene alle explora poengene de hadde jobbet hardt for å få. Måtte lage ny profil. Ofte vanskelig å styre klokken igjennom 2 administratorer og da å kunne styre skole modus av og på. Lang ventetid på svar fra kunde service. Skjønner ikke hvorfor klokka kommer så godt ut i omtaler og test. Kjenner det absolutt ikke igjen.
Fornøyd med at den er enkel å bruke, men vanskelig å få oppdatert hvor hun er. Samt at den har oppgitt plasser der hun ikke har vært.
De sender masse fakturaer og inkasso flere mnd etter det er sagt opp. Regninger på 405 hver mnd !
Vi kjøpte klokke men tok telenor abo. Dette funker fint for oss. Veldig greit å kunne ha kontroll på hvor 5 åringen er og kunne kontakte han når han er med venner alene. Fantastisk app! Alt i alt skaper den trygghet for både voksne og barn.
Det er ikke så mye galt med klokken i seg selv. Den er fin til små barn og brukervennlig. Men jeg opplever at personene bak produktet ikke er så villig til å lytte til brukerne sine og ikke så god på å gi riktig hjelp ang. produktet. Meldingfunksjonen er veldig tungvinn. Og det er mange som har skrevet og tatt kontakt uten å bli tatt på alvor. Det er veldig synd. Jeg tenker at det ikke er kjempe vanskelig for drevne aktører å gjøre noe med, hvis de LYTTER til brukerne sine. Brukerne sier jo ifra fordi de ønsker å hjelpe til å bedre produktet, men av en eller annen grunn tar de det som kritikk ?. Litt synd. De flinkeste på markedet har skjønt det, det er smart å lytte til kundene sine. Håper Xplora ønsker å rette opp det dårlige kundeservice ryktet sitt i fremtiden! :) Vi brukere vil bare hjelpe :)
Forbanna møkkaprodukt, kjøpt for en måned siden. Byttet 2 SIM-kort og fremdeles ikke mulig å bruke den. Vurderer å returnere hele møkka.
Ha god tid om du vil komme i kontakt med de. Og beregn et par ekstra måneder i betaling ved oppsigelse, og for all del ta skjermbilde av chatten.... Og merkelig at mannen kan starte et abonnement i mitt navn, men ikke avslutte samme abonnement?!?!