Xplora Mobile opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Fungerer sjelden, får ikke ringe ungene. Bestilte feil reim og returnerte i post. De sier de ikke har mottatt retur og sender meg purringer med gebyr.
Bestilte abonnement på 139/mnd og så fikk jeg faktura på199/mnd. Jeg skal avslutte abonnementet og kjøpe vanlig mobil i stedet. Jeg hater folk som prøver å lure meg. Jeg bestilte ikke 1 års abonnementet heldigvis. Jeg blir bare irritert av å måtte kontakte kundeservice når jeg ikke har tid.
Helt greit produkt, men det kostet litt over 3000,- første året (klokke + obligatorisk abo). Det finnes ikke kundeservice, og de unngår de mest kritiske blikkene fra media siden de ofte får rosende omtale fra både TV2 og Dagbladet - som legger til i en "bitte-liten" bisetning at de har eierandeler i selskapet. Selskapet styres helt etter god-værs-modellen.. og blir bare mystisk borte når man trenger hjelp. Styr unna hvis du har alternativer.
Vår datter fikk en xplora 3 for noen år siden, som har virket som den skal. Da broren overtok klokka i år, ødela han reima. Jeg sendte en forespørsel til xplora kundeservice, og siden de ikke kunne hjelpe oss med ny reim, fikk vi en ny xgo 2 kostnadsfritt. Det tok noen dager å få svar på mail, men svarene var hyggelige og behjelpelige. Vi er godt fornøyd med produktet, og synes vi har fått veldig god service.
Dårlig kundeservice. Det kan ta flere dager før de svarer på henvendelser på email. Og de har ikke noe telefonnummer man kan ringe. Man må maile fram og tilbake. Dårlig produkt quality.
Klokken sluttet etter kort tid å vise lokasjon. Jeg har forsøkt gjentatte ganger å kontakte kundeservice. Klokken er på garanti så dette bør de fikse. Men de har kuttet ut kundeservice telefon, og mine eposter svarer de rett og slett ikke på! Håpløs service.
Vi fikk telefon i mai, og har brukt mye tid på kommunikasjon med Xplora, som stadig viser til installasjonslink etc. Det viste seg 3 måneder senere, når vi har bygget opp ett sinne og irritasjon til Xplora, at de fant ut at de måtte nullstille noe i sine systemer. i mellomtiden, betalte vi månedlig abbonnement, og måtte ty til andre kostbare løsninger. Mine forsøk på å få noe fornuftig svar virker å bli ignorert. Angrer på kjøpet. Finn andre leverandører enn Xplora.