Xplora Mobile opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Vår datter fikk en xplora 3 for noen år siden, som har virket som den skal. Da broren overtok klokka i år, ødela han reima. Jeg sendte en forespørsel til xplora kundeservice, og siden de ikke kunne hjelpe oss med ny reim, fikk vi en ny xgo 2 kostnadsfritt. Det tok noen dager å få svar på mail, men svarene var hyggelige og behjelpelige. Vi er godt fornøyd med produktet, og synes vi har fått veldig god service.
Dårlig kundeservice. Det kan ta flere dager før de svarer på henvendelser på email. Og de har ikke noe telefonnummer man kan ringe. Man må maile fram og tilbake. Dårlig produkt quality.
Klokken sluttet etter kort tid å vise lokasjon. Jeg har forsøkt gjentatte ganger å kontakte kundeservice. Klokken er på garanti så dette bør de fikse. Men de har kuttet ut kundeservice telefon, og mine eposter svarer de rett og slett ikke på! Håpløs service.
Vi fikk telefon i mai, og har brukt mye tid på kommunikasjon med Xplora, som stadig viser til installasjonslink etc. Det viste seg 3 måneder senere, når vi har bygget opp ett sinne og irritasjon til Xplora, at de fant ut at de måtte nullstille noe i sine systemer. i mellomtiden, betalte vi månedlig abbonnement, og måtte ty til andre kostbare løsninger. Mine forsøk på å få noe fornuftig svar virker å bli ignorert. Angrer på kjøpet. Finn andre leverandører enn Xplora.
Det kan ta flere dager før de svarer på henvendelser på mail. Og de har ikke noe telefonnummer man kan ringe. Man må maile fram og tilbake. Selv når de svarer, kan det ta enda flere dager, før saken er løst.
Nesten umulig å få hjelp på kundeservice. Kun mulig å kontakte dem pr Mail og det går dagevis før man får svar. De oppgir et telefonnummer man kan ringe, men dette nummeret er stengt. Prøvde også chat, men operatøren avsluttet chatten før jeg fikk forklart problemet. Jeg trengte imeinummeret på klokka for å kunne sende klokka inn for reklamasjon da den sluttet å virke. Ikke mulig å finne dette på klokka da den ikke lot seg skru på, ingen info om dette i appen. Sendte mail om det, men det tok 6 dager å få svar. Gav tilbakemelding i mailen samtidig om hvor dårlig kundeservicen er. Dette ignorerte de fullstendig og har ikke en gang kommentert. Styr unna folkens. Finn et mer seriøst selskap. Dette fremstår som et sirkus! 😡
3000kr rett ut av vinduet! Ingen svarer på kundeservice. Klokken er ikke brukbar. Følger alle instruksjoner. Neste var å kontakte kundeservice. Men der svarer ingen.