Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi får alltid veldig god og kjapp tilbakemelding om det er noe vi lurer på eller trenger hjelp til for å endre. Totalt sett er vi veldig godt fornøyd med Phonero som leverandør.
Hei Lene. Godt å se at du er fornøyd! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Hilsen Mads, Phonero
Når jeg ringer Phonero blir jeg møtt av en blid stemme, en kunskapsrik person, som hjelper deg, og sist men ikke minst, det går raskt.
Hei Alf. Takk for din tilbakemelding. Dette skal jeg ta med videre til vårt kundesenter! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette vårt gode samarbeid. Hilsen Mads, Phonero
Jeg er fornøyd med dere. Dere er flinke og jir hjelp til kundene.
Hei Zeljko. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Hilsen Mads, Phonero
Saksbehandler hadde grei løsning på min henvendelse. Og oppfattet umiddelbart hva min henvendelse gikk ut på. I tillegg hyggelig og hurtig
Hei. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden! Hilsen Mads, Phonero
Raskt svar på chat, resolutt handling rundt mitt spørsmål og problem. Rask tilbake melding på hva som ble gjort, og hvor lang tid det skulle ta før ting var i orden igjen.
Hei Lars. Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Hilsen Mads, Phonero
Ble ikke fornøyd , men imponert !!! Suveren kundeservice
Hei Oliver. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi er stolte EPSI vinnere av beste kundesenter i bedriftsmarkedet og tilbakemeldingen din motiverer oss til å fortsette forbedringen. Hilsen Mads, Phonero
Vi bruker phonero bedrift og er jevnt over svært fornøyd. Har gode erfaringer med service og rask respons på feil.
Hei Kai. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Hilsen Mads, Phonero