Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kollega skulle ta i bruk sitt nye phoneromobilabonnement og fekk porterinngstidpunkt og alt. Phonero sendte simkortet for 4 dager sidan - men var enda ikkje kommen fram. Phonero har tidlegare sendt ut konvolutter med simkort som eg fekk bruk for. Med god hjelp frå support blei dette ordna på 1,2,3. HAr ordna fleire slike konvolutter. Det saman med nytt grensesnitt på https://dinbedrift.phonero.no er helmaks. Føler meg godt ivaretatt og da kan eg tåle og chatrobot som var god - men som sendte meg over til ekte person når den skjønte at problemet var litt for komplisert.
Tusen takk for en kjempe fin omtale, Michael😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Dina i Phonero.
Gir direkte feil og misvisende info over telefonsalg. Svært uprofesjonell kundebehandling i ettertid.
Hei Mons! Vi er lei oss for at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Dina i Phonero.
I fiskeri er det viktig å ha god dekning. Phonero har så langt jeg har erfart lik dekning som Telenor på kysten av Nord-Troms og området sørøya i Finnmark. Dette til en konkurransedyktig pris og i tillegg veldig bra på kunde service. Anbefales.
Så hyggelig å lese omtalen din, Kyrre 😊 Det er så viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Dina i Phonero.
Hadde en hyggelig samtale med A. Han kom m litt tips om hvordan jeg kan se mine abonnement-kostnader. Alt fungerer bra så langt 👍 Fornøyd:)
Tusen takk for hyggelig omtale, Morten! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din😊Hilsen Dina i Phonero.
God service og fornøyd med Phonero sin app. Rask service med å oppgradere abonnement.
Så hyggelig å lese omtalen din, Mette😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Dina i Phonero.
Etter et par valg fikk jeg tilbud om å bli ringt opp ved å trykke på 0, etter et par minutter hadde en hyggelig dame på tråden som kunne svare på alle mine spørsmål, enkle og greie svar. Jeg kan vanskelig se at servicen kan bli bedre! Nå ryker resten av Telenor hos meg😊
Så hyggelig å lese omtalen din! Tusen takk 😊 Det er så viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Dina i Phonero.
Setter pris på dialog og vilje/evne til å finne optimal løsning også utenfor "boksen". Flink kontakt/saksbehandler som dokumenterer fungerende kundedialog. L
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal sørge for at det fortsetter slik 😊 Hilsen Dina i Phonero.