Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ble ringt av en selger som ikke informerte om to års binding, men en "oppsigelsestid på 3mnd" - missvisende. Mva legges på faktura, men ble informert som at det trekkes fra. Ingen mulighet for å trekke seg, da avtalevilkår har blitt sendt etter avtalen var signert. Kynisk.
Hei Leander! Vi vil gjerne se nærmere på dette og undersøke hva som har skjedd. Send en epost til [email protected] med fullt navn og mobilnummer, så vil en av mine kollegaer ta kontakt med deg. Hilsen Cecilie i Phonero.
Hei, Veldig bra service fra kontaktene. Rask behandling av saker
Tusen takk for hyggelig omtale, Mahmood! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Cecilie i Phonero.
Telefoni fungerer og det er billigere en forrige operatør jeg brukte.
Vi setter stor pris på omtalen din, Rolf! Tusen takk 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Er kjempefornøyd med tjenesten og dekningen. Support svarer med en gang hvos det er noe.
Så hyggelig å høre at du er fornøyd, Cato! 😊 Tusen takk for fin omtale. Hilsen Cecilie i Phonero.
Phonero er helt topp. Hyggelige medarbeidere som gjør dagen topp. De er løsningsorienterte og hjelper på beste måte. En hyggelig opplevelse å være kunde hos Phonero. Anbefales på det varmeste. Ingen ventetid på å få svar.😀👍🌹
Så hyggelig å lese, Knut! Tusen takk for fin omtale 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
God service og råd vedrørende det å ha et Tvillingsim kort.
Så hyggelig å lese, Ton! Tusen takk for fin omtale 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Jeg traff en hyggelig og flink person som hadde greid å kunne løse problemet med en gang. Tusen takk 😊
Så fint å høre at det ordnet seg! Takk for at du deler din erfaring med oss, Khang! 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.