Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Sammenlignet med Telenor, er sentralbord-appen mindre funksjonell hos Phonero. Har også et mye høyere dataforbruk med Phonero enn med Telenor, noe som jeg ikke får forståelse for gjennom kundeservice. Jeg bruker samme telefon med samme innstillinger som før vi byttet leverandør. Håper dere kan finne ut av det, da jeg på siste faktura ble belastet nesten 500,- for datatrafikk. Ellers er jeg fornøyd med tjenesten. Veldig fornøyd med basispris.
Hei Morten, Takk for din tilbakemelding. Vi jobber nå med neste oppdatering av vår mobilapp, og vi er veldig interesserte i tilbakemelding på hva som kan bli bedre. Vi kan også hjelpe deg å undersøke hva det er som bruker internett på telefonen, samt tilby deg datakontroll slik at du unngår overforbruk i fremtiden. Send meg gjerne en mail på [email protected] med ditt navn og nummer så ringer jeg deg. Mvh Mads Phonero
Rask og god service av hyggelige folk! Imøtekommende til å finne løsninger.
Hei Karoline, Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Mvh Mads Phonero
Dekningen er bra. Oppfølging med kunnskapsrik Phonero representant i admin. av sentralbord. Forhandler har ikke vært god nok, litt svak av og til.
Hei Ragnar, Takk for fin tilbakemelding! Send meg gjerne en mail på [email protected] med ditt firmanavn og nummer så ringer jeg deg vedrørende sentralbordet. Mvh Mads Phonero
Krevende av flere årsaker. Ift Phonero har dårlig samtalekvalitet og dekningsproblemer vært en utfordring. Kundeservice og løsninger rundt portalen er veldig bra.
Hei, Idea Takk for din tilbakemelding. God samtalekvalitet er svært viktig for Phonero. Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Send meg en mail på [email protected] med ditt navn og nummer så ringer jeg deg. Mvh Mads Phonero
Seriøs gjeng med ansatte som svarer rask og yte bra service!
Veldig god kundeservice, konkurransedyktige på pris, god dekning
Phonero er enkle og kontakte via chat og får raskt svar fra vennlige ansatte. Jeg er ikke veldig fornøyd med at det legges automatisk på bindingstid på alle abonnement jeg legger til på avtalen. Det skulle ikke være nødvendig om ikke de skulle betales ut et porteringsgebyr for å få dem inn. Selskapet vårt opererer i Europa og Sveits er et av landene. Konsulentene våre er ofte på farten og Da skulle vi gjerne hatt de inn i avtalen for EU som for eksempel Telia har.