Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Super oppfølging og service, bra kompetanse hos repr for Phonero!
Så fint å lese, Arne ! Takk for omtale 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Mads i Phonero.
Beste dekning der jeg ferdes. I kjeller og garasje hjemme, på hytte ved sjøen og fjell.
Tusen takk for omtalen, Gunnar ! 😊 Vi setter pris på at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding. Hilsen Mads i Phonero.
Phonero, har fungert utmerket. Både på telefon biten og mobilt nettverk. Helt supert.
Så hyggelig å høre at du er fornøyd, Trygve! 😊 Tusen takk for fin omtale. Hilsen Mads i Phonero.
Jeg har brukt Phonero i over 10 år som bedriftsabonnement. Bedriften har avsluttet abonnementet som mitt abonnement er knyttet til, og likevel forlanger de bruddgebyr ved oppsigelse på kr 3000,-. Vanvittig! Fraråder å gå inn på en avtale med Phonero. Prisene er også vesentlig høyere enn andre abonnementer.
Hei! Vi er lei oss for at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så vi vil gjerne se nærmere på dette. Send oss en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan vi se på saken. Hilsen Mads i Phonero
For meg ble det en meget god opplevelse å bytte til Phonero. Jeg fikk all den hjelpen jeg trengte, alt gikk raskt og greit, alltid meget raskt svar på henvendelser. Jeg har fått et billig og oversiktlig abonnement. Jeg er SÅ fornøyd!
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Randi ! Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice 😊 Hilsen Mads i Phonero.
Jeg fikk et veldig bra tilbud igår, bedre tjenester til en billigere penge. PFikk opplyst at PHONERO ønsket å beholde fornøyde kunder.
Tusen takk for hyggelig omtale, Tove !😊Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Mads i Phonero.
Forutsigbart både bruk og pris.Lett å få tak i folk på kundeservice
Veldig gøy å se at du er fornøyd med våre tjenester, Hans !😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Mads i Phonero.