Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det fungerer, ukomplisert fakturering. Hyggelige og imøtekommende hos kundeservice. Kan få bedre dekning i utkantstrøk, men har ikke vært no kjempeproblem.
Heisann Finn. Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Vi ønsker å undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er behov for enda mer fokus på utbygging i de områdene. Kontakt oss på [email protected], legg med telefonnummeret ditt, så slår jeg på tråden. Hilsen Christer, Phonero
Kundeservice er veldig vennlige og hjelpsomme. De forsto våre behov og svarte veldig raskt på våre spørsmål.
Heisann Andrew Så gøy å lese at dere er fornøyd med vår kundeservice! Vi er her hvis dere skulle ha behov for hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero
Super service, bra priser og oversiktlige fakturaer.
Hei, Svein. Så gøy å se at du er fornød med oversiktlig faktura, priser og service :) Vi setter pris på tilbakemeldingen. Hilsen Christer, Phonero
God service, rimelig pris. Bør jobbe med enda bedre dekning.
Hei, Bernt. Godt å se at du er fornøyd! Vi jobber for tiden veldig med dekningen og skal være først i Norge med landsdekkende 5G-nett innen utgangen av 2023. Selv om 2 millioner allerede har tilgang til 5G-nettet fra Telia, fortsetter Telia å bruke milliarder hvert år på dekning. Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, så kan vi se om det er pågående arbeid eller om det trengs oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så slår jeg på tråden Hilsen Christer, Phonero
Rask og effektiv håndtering ifm oppsigelse av et av selskapets mobilnumre.
Hei, Knut. Takk for din tilbakemelding! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Christer, Phonero
Som et bedriftabonnement er Phonero en god og rimlig løsning. Appene fungere bra og administrasjon av abonnement gjøres enkelt i portalen. God kundeservice som gjør sitt for å løse kundens utfordringer. Phonero kunne hatt noe bedre dekning utenfor byer, det er også noe enkelte kolleger kommenterer.
Hei, Hans. Det å skape gode samarbeid er viktig for oss. Vi skal være først ute med landsdekkende 5G før utgangen av 2023. Allerede nå har over 2 millioner i Norge fått tilgang til 5G fra Telia, og vi stopper ikke der :) For å undersøke hvor dere opplever svakere dekning, kontakt oss på [email protected] så kan vi undersøke om det er behov for ekstra fokus i de områdene. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Hilsen Christer, Phonero
God service og oppfølging. Forstår kundens behov og ønsker
Heisann Ann Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi er stolte av å være beste kundesenter for bedrifter, kåret av EPSI 2021. Vi gir oss ikke der og vil fortsette å jobbe for bedre forståelse av deres behov og ønsker. Ha en fin dag. Hilsen Christer, Phonero