Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ble lurt av de, skal ha tjeneste inkludert i avtalen, men de se at vi ikke har lovet noe, og de sende manglende og justert lydopptak, nå saken hos forliksråd
Hei! Jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero
Har ikkje hatt det så lenge, men veldig greit så langt.
Tusen takk for hyggelig omtale, Berit 😊 Vi skal sørge for at du får en godt kundeforhold med oss! Hilsen Cecilie i Phonero.
Hurtig respons ingen venting bare det å slippe musikk og opplysninger om at du er i køen
Så hyggelig å høre Knut! Tusen takk for omtalen 😊 Vi setter stor pris på at du velger oss som din operatør. Hilsen Cecilie i Phonero.
Synes der er fornuftige priser, og at funksjonalitet på både app og nettsider er bra.
Så fint å høre Øystein! Tusen takk for hyggelig omtale! 😊 Hilsen Cecilie i Phonero
Det var litt kronglete å få formidlet problemet til roboten, men jeg fikk rask og god hjelp da et menneske koblet seg på☺️
Så fint å høre at du fikk hjelp! Tusen takk for hyggelig omtale Sunniva 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Alltid strålende service, enkelt å få hjelp og ikke minst rimelige og gode tjenester.
Så hyggelig å lese omtalen din Liv! Tusen takk 😊 Vi skal sørge for at det fortsetter slik! Hilsen Cecilie i Phonero.
Hyggelig og hjelpsom kunde konsulent, var der for å hjelpe meg.
Tusen takk for hyggelig omtale Kine! 😊 Så fint at du fikk den hjelpen du trengte. Hilsen Cecilie i Phonero.