Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Appen er veldig bra. Fungerer. Fått veldig bra service på kundeservice når jeg har hatt behov for å kontakte dem. Kunne vært bedre dekning i enkelte områder.
Så gøy å høre at du er fornøyd med appen vår! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din😊Hilsen Dina i Phonero.
Fikk rask hjelp. Hyggelig og imøtekommende person fra Phonero. Feilen ble funnet.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal sørge for at det fortsetter slik 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Ble kontaktet av hyggelig selger, sa det var viktig for meg å ha en person å kontakte om jeg/vi hadde spørsmål vedr. Abbonement. Selger sa jeg fikk han som kontakt. Prøvd en rekke ganger å få kontakt med han, kommer bare på tlf svarer. Fikk mail om avtale, reagerte på 24 mnd bindingstid. Dette ble det ikke sagt noe om. Nå må vi betale kr. 3000,- for å bryte, selvom Abbonement ikke gjelder enda. Skrevet 3 mail, ikke fått svar, ringt 4 ganger og alle har sagt de skal ordne opp. Fikk mail idag av en sjef som forteller at angrefrist ikke gjelder på bedrift, sikkert riktig, men utrolig dårlig service. Å unnlate å svare på mail, virker på meg veldig uprofesjonelt. Dette vil jeg ikke godta.
Hei Rune! Dette vil jeg gjerne se nærmere på. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Dina i Phonero.
Er fornøyd med løsningen og servicen. Veldig blide og hjelpsomme når vi ringer kundeservice
Tusen takk for omtalen din, Geir! Vi er veldig glad for å ha deg som vår kunde 😊 Hilsen Dina i Phonero.
Phonero ringer opp tidligere næringsdrivende i pensjonsalder og utgir seg for å være deres eksisterende teleselskap med spørsmål om de ønsker en bedre avtale. Når kunden ønsker å kansellere bestillingen truer Phonero med bruddgebyr og sender over en mp3-fil klippet i kantene uten selgerens beskrivelse av tilbudet som dokumentasjon på at kunden skal ha forstått sin nye avtale. Å utgi seg for å være kundens eksisterende teleselskap, redigere bort hoveddelen av salgssamtalen fra en lydfil og utgi seg for å være kundens eksisterende rådgiver med uriktig informasjon om at de flyttes over til et billigere abonnement er svært alvorlig.
Hei, Andreas! Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse med Phonero. Jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Dina i Phonero.
Alt er bra. Ordner og konverterer lydfiler og får alt satt sammen:) Jeg vet ikke om noe som kunne vært bedre!
Så hyggelig å lese omtalen din, Morten 😊 Det er så viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Dina i Phonero.
Fikk ordnet sentralbordet mitt på en to tre, slik at påskeferien ordnet seg greit.
Så bra vi kunne hjelpe deg med åpningstidene i påskeferien! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din😊Hilsen Dina i Phonero.