Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Phonero har for meg vært en veldig viktig samarbeidspartner i en utfordrende periode med mange endringer i forhold til informasjon ut til pasienter og samarbeidspartnere. Våre behov har blitt dekket ved raske og nøyaktige tjenesteleveranser. Anbefales!
Tusen takk for hyggelig omtale Knut! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding og anbefaling! Hilsen Cecilie i Phonero.
Hyggelig kundeservice. Chat Bot overfører rask videre. Ordnet opp i en sak om en beklageligvis ubetalt faktura, som nå er betalt. 😄 Telefondekkning er grei, har ikke noe problemer. Prisen er bra. Har grei avtale via Arbeidsgiveren.
Tusen takk for hyggelig omtale Thomas! 😊 Så fint å høre at du er fornøyd med oss! Hilsen Cecilie i Phonero.
Kom raskt gjennom på telefonen, og ble møtt av ei hyggelig dame som hjalp meg med mine utfordringer. Veldig fornøyd med mitt abonnement hos Phonero!
Så hyggelig å høre, Mia! Tusen takk for omtalen 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Cecilie i Phonero.
Lett å be om hjelp til ulike funksjoner. Rask rseponstid.
Tusen takk for omtalen, Eileen! 😊 Så fint å høre at du er fornøyd! Hilsen Cecilie i Phonero.
Gode vilkår, fleksibel support og løsninger tilpasset vår virksomhet.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal sørge for at det fortsetter slik 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Hyggelig og effektiv dialog.Nå venter jeg bare på Mail med opplysningene jeg etterspurte. Omtalen er basert på at den kommer innen rimelig tid.
Så hyggelig å lese omtalen din😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Cecilie i Phonero.
Jeg ville bytte fra bedriftsabonnement til privatabonnement. Fikk raskt svar og god hjelp.
Tusen takk for hyggelig omtale! 😊 Så fint å høre at du er fornøyd med oss, det setter vi pris på! Hilsen Cecilie i Phonero.