Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Raskt, hyggelig, kort ventetid og greit og effektivt løst.
Tusen takk for en kjempe fin omtale, Trond 😊Hilsen Mads i Phonero.
Kundebehandleren lot meg forklare utfordringen og lyttet godt, samtidig undersøkte han data mens vi snakket, og kom med gode forslag til løsning. Han styrer samtalen så godt og jeg føler at han løser alle mine spørsmål på en utmerket måte. Er veldig positiv etter å ha flyttet mitt abbonement fra Telenor.
Tusen takk for en kjempe fin omtale😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Mads i Phonero.
It was excellent, fast and reliable. My issues with the phone numbers were not complicated but were treated seriously.
Hi. Such nice feedback, Marcelina😊 It is so important to us that you get the help you need when you contact us. Regards, Mads at Phonero.
Phonero driver plagsomt telefonsalg der de kjøper ringelister som ikke tar hensyn til reservasjoner. Det er ganske merkelig når et selskap synes å leve av bruddgebyrer. Det er flere jeg kjenner som har blitt lurt inn i avtaler som ikke er slik de blir lovet og når de reklamerer blir de møtt med høye bruddgebyrer. Det er mange klager på Phonero hos brukerklagenemda det er ikke et godt tegn.
Hei! Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse med Phonero. Jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg gjerne en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Dina i Phonero.
Skulle få fikset noe med tlf og ble ringt opp av kundeservice. Kjempe hyggelig jente som fikk sendt all info raskt som jeg trengte samt fulgte opp saken helt til slutt. Kudos til henne og Phonero.
Så hyggelig å lese omtalen din! Tusen takk 😊 Det er så viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
I et tilbud hvor mitt firma skulle flytte 3 nummer skriver selger ; "Siden det kunne passe med en ny telefon til frua har jeg lyst å gjøre det lille ekstra. Jeg så at vi hadde igjen et par iPhone 11 igjen på lager ..." Jeg har henvendt meg på epost til selger 13.4 og 17.4 . men nå svarer han ikke - Jeg forventer at dette blir tatt tak i. med hilsen
Hei! Jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero.
Anbefales for bedrifter som vil ha gode telefonløsninger og god support. Var faktisk helt ærlig på at deres internettløsning ikke var bedre for meg så jeg beholdt løsningen jeg hadde. Ellers hadde jeg klart valgt Phonero som leverandør.
Tusen takk for en kjempe fin omtale😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Cecilie i Phonero.