Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Enkel og grei administrasjon i portal, og utmerket kundeservice ved behov for support :-)
Så hyggelig å lese, Geir! Tusen takk for fin omtale 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Avbestillingsgebyr på 3000,- som det ikke aktivt opplyses om betingelsene for. Trenger ikke si noe mer. Kjeltringselskap!
Hei Arve! Jeg forstår godt at du har opplevd dette som frustrerende, og vil gjerne hjelpe deg med å nøste oppe i det. Om du sender en e-post til [email protected] med mobilnummer og fullt navn, så skal jeg få en av mine dyktige kollegaer til å undersøke saken og ta kontakt med deg. Hilsen Cecilie i Phonero
Før endringen av dashbord med flytting av funksjonaliteter var jeg veldig fornøyd. Når fanen jeg bruker mest byttet plass og fører til flere tastetrykk er dette blitt tungvint.
Hei Frank! Vi setter stor pris på eventuelle tilbakemeldinger om funksjonaliteter i våre apper/tjenester dersom du ønsker å sende dette til oss direkte. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] med spesifisering av problemet du fikk etter endring slik at vi kan sjekke opp i det/ta det med videre med produkt. Hilsen Cecilie i Phonero.
Misforsto ang påfyll m nett, fikk super hjelp i etterkant.
Så fint å høre at du fikk god hjelp! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale, Ingeborg! Hilsen Cecilie i Phonero.
God/ rask service i hasteproblem/ utfordring. Fikk god hjelp/ veiledning av en flink/ høffelig dame
Så hyggelig å lese, Espen! Tusen takk for fin omtale 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Great customer service today with (anonymisert navn). He was very helpful and quickly answered all of my questions.
So glad to hear that you got the help you needed! 😊 Thank you so much for the nice review, Jeremy! Regards, Cecilie in Phonero.
Leverer tjenester som forventett. Lett å få hjelp til endring av tekniske løsninger.
Vi setter stor pris på omtalen din, Jens Åge! Tusen takk 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.