Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi har brukt Phonero i mange år (helt siden de het Ventelo), og er veldig fornøyd med både prisene og kundeservicen. Vi bruker sentralbordet, som er enkelt å administrere. Og om vi trenger hjelp til noe, så ringer vi bare Phonero, også fikser de det for oss med en gang.
Tusen takk for en skikkelig fin omtale, Elisabeth! Så stas at dere har vært kunde hos oss i så mange år! Vi er veldig glad for at dere fortsatt velger oss 😊 Hilsen Dina i Phonero 😊
Hyggelig kundeservice.Har ikke problem med å anbefale for andre.
Tusen takk for fin omtale, Trond! Vi er veldig glad for at du er fornøyd med vår kundeservice 😊 Hilsen Dina i Phonero 😊
Jeg har en fysisk person å forholde meg til, enten det er personlig fremmøte eller per telefon . Prismessig kan ingen konkurrere - i alle fall ikke de som har ringt meg med "gode tilbud".
Det var utrolig hyggelig å lese, Arne! Vi skal gjøre alt vi kan for at du vil fortsette å være hos oss 😊 Hilsen Dina i Phonero 😊
Liten ventetid og kort vei til support i motsetning til mange andre aktører.
Det er godt å høre at vi skiller oss ut i mengden, Marit 😊 Vi er veldig glad for at du valgte oss! Hilsen Dina i Phonero 😊
Et selskap som er ryddig og enkelt å ha som leverandør.
Tusen takk for hyggelig omtale, det setter vi stor pris på 😊 Hilsen Dina i Phonero 😊
Fungerer bra. Oversiktlig bedriftside. Rask respons på kundeservice.
Tusen takk for fine ord om oss, Rein! Vi skal sørge for at du fortsetter å ha det sånn 😊 Hilsen Dina i Phonero 😊
Vi tok en grundig gjennomgang av forskjellige selskaper før vi valgte. Som et stort selskap med utgifter på telefoni/mobildata som nå overstiger 70k pr. mnd. var pris et viktig kriterium. Men også moderne og brukervennlige løsninger.
Så hyggelig å lese at dere valgte oss, Trond! Vi er veldig glad for å ha dere som vår kunde 😊 Hilsen Dina i Phonero 😊