Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Phonero har jeg opplevd har både god og fleksibel kundebehandling!
Tusen takk for hyggelig omtale, Annabel! 😊 Så fint å lese din erfaring med oss, det setter vi stor pris på! Hilsen Cecilie i Phonero.
Får raskt svar på kundeservice, og de er meget forståelsesfulle på selv de enkleste spørsmål 😅😅😅
Så fint å lese, Kjell! 😊 Takk for at du deler din erfaring med oss, og du er hjertelig velkommen til å kontakte oss med alle spørsmål du måtte ha! Hilsen Cecilie i Phonero.
Fikk svært god hjelp fra kunde service da mitt Sim kort til mobilen tok kvelden, det ble raskt ordnet med et esim, slik at telefonen igjen var raskt på nett, godt jobba👌
Så fint å høre at dere fikk løst problemet, Harald! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale. Hilsen Cecilie i Phonero.
Vi har akkurat kommet i gang med Phonero. Overføringen var behagelig og enkel. Jeg har noen problemer med å sette data på individuelle sim-kort. Selv etter at du har godtatt å redigere, er dataene fortsatt ikke satt riktig. Jeg ble også overrasket over den svært korte arbeidstiden til kundesenteret. Kun til kl 15.00. Jeg ønsker velkommen minst til kl 16.00.
Takk for hyggelig omtale, Michaela! 😊 Du er også velkommen til å ta kontakt med oss etter klokken 15 på chat, epost eller telefon! Vi håper du blir fornøyd med oss som din operatør. Hilsen Cecilie i Phonero.
Knall kundeservice, fikk raskt hjelp og løste problemet.
Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din, Johan! 😊 Tusen takk! Hilsen Cecilie i Phonero.
Lang ventetid, men god service når jeg først kom igjennom
Takk for omtale, Steen! 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
veldig bra og veldig kjapt. de svarte kjapt og ringte opp med engang når linjen ble brutt.
Så hyggelig å lese, Kenneth! 😊Tusen takk! Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.