PlussMobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Mye rot for å få et Data SIM-kort opp å gå, å det skjer vær gang det må byttes.
Hei Per, Takk for tilbakemeldingen! Ja, du merket nok litt at vi nylig har fått mange nye medarbeidere den siste tiden, så beklager at det tok litt lengre tid å løse saken din. Vi jobber så raskt vi kan med opplæringen og dette vil bli bedre dag for dag :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Har vært veldig fornøyd fram til det kom nytt sim kort i posten. Det ble aktivisert til rett tid, og jeg kunne ringe, men det var alt. Måtte legge inn setup for mms og mobildata manuelt etter å ha fått opplysninger fra kundeservice. Dagen etter fant jeg ut at konferansesamtale ikke var mulig, ei heller VoLTE eller wifi tale. Endte opp med å måtte forlange at mitt gamle sim kort måtte aktiviseres på nytt. Som straff for at teknologien deres ikke fungerer så stakk Plussmobil av med data rollover fra forrige måned når de aktivisere gammelt sim kort. Neste gang dere skal lansere nye sim kort så gjør bedre jobb med testing. Kan også være en idé å ikke ta data fra kundene.
Hei Reidar, Takk for tilbakemeldingen! Det stemmer at på enkelte telefoner så støttes ikke VoLTE og WiFi-tale enda, men dette jobber vi med produsentene av disse mobilene slik at det kommer på plass om kort tid. Dette er tjenester som ikke alle er avhengig av, og det er vanskelig for oss å vite om de er bruk før vi sender ut SIM-kortet. Har du en Samsung eller iPhone så oppleves ikke disse problemene. Derfor er vi selvsagt behjelpelige med å bytte tilbake til forrige SIM-kort hvis det er nødvendig. Det at rollover blir borte er ikke noe vi kan høyde for automatisk når du byttes tilbake til vår gamle plattform - men det kan enkelte legges til manuelt igjen, og kundebehandler skal normalt huske på å gjøre dette. Ta kontakt på [email protected] hvis du ikke har fått oppspart data tilbake, så ordner vi dette :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Fikk veldig rask og god hjelp i form av veiledning på det jeg lurte på.
Hei Joseph, Takk for tilbakemeldingen - godt å høre at du fikk god hjelp! Hilsen Thomas fra PlussMobil
God hjelp fra kundebehandler,- når telefonen ikke ville virke på Granca. Raskt løst.
Hei Thor, Godt å høre at du fikk rask hjelp når du trengt det - takk for tilbakemeldingen :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Etter at jeg opplevde redusert funksjonalitet med mobildata på hytta etter bytte til nytt SIM-kort, opplevde jeg kjempegod brukerstøtte hos (Anonymisert navn) i Plussmobil. Alt ordnet seg raskt med personlig oppfølging som man sjelden opplever i disse dager:) Jeg får på dagen tilsend nye SIM-kort med APN med tilbakeført funksjonalitet som oppfyller mine behov til internett-bruk
Hei Peder, Mange takk for tilbakemeldingen - veldig fint å høre at du er fornøyd med servicen :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Måtte ta konta f å få inn bilder på mms får i sendt
Hei Synøve, Takk for tilbakemeldingen - det høres ut som du har fått orden på MMS på telefonen din nå. Enkelte telefoner kan slite med å laste inn innstillinger automatisk. Ta kontakt på [email protected] hvis du trenger videre hjelp :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Helt ubrukelig kundeservice. Evner ikke eller bare vil ikke aktivere et sim kort som vi tross alt betaler et abonnement for. Kommer med lovnader om at det skal virke om noen timer, uten at det faktisk gjør det. Har pågått i flere uker, uten bedring. Bare lovnader hver dag om at det skal fungere. Skylder på Telenor, påstår at det er der feilen ligger. Amatørmessig
Hei Fredrik, Det høres ikke bra ut i det hele tatt! Jeg er litt usikker på hva som har skjedd her, men ta kontakt på [email protected] så skal vi få rettet dette så fort som mulig. Hilsen Thomas fra PlussMobil