PlussMobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg merket meg at det var ingen "sure miner"(tvert imot) da jeg i sin tid forlot dere. Det var en av grunnene at jeg lett kommer tilbake!
Hei Steffen - så hyggelig å ha deg tilbake. Vi skjønner at noen ganger så passer det kanksje å være kunde et annet sted en liten stund, men vi er veldig glade for at kundene våre velger å komme tilbake til oss igjen :-) Hilsen Frank i PlussMobil
Sender feil faktura i hytt og pine. Tar betalt å sende SMS til EU/EØS. Det nytter ikke å klage heller.
Hei Kjell. Det var leit å høre at du ikke er fornøyd med fakturaene våre. Hvis det har vært noe feil så skal vi selvfølgelig rette opp i det - i såfall må jeg bare få beklage det. I såfall kan du bare kontakte oss på kundeservice ([email protected]), så ser fakturaavdelingen vår på det med en gang. Når det gjelder SMS til fra Norge til EU/EØS så stemmer det at det ikke er inkludert i månedsavgiften - det er stort sett samme regler hos alle mobiloperatører og det samme gjelder også for samtaler til utlandet. Derimot er det å bruke mobilen når man er i EU/EØS inklduert, så man kan bruke mobilen på samme måte som hjemme og ikke betale noe ekstra for det når man er på ferie (kalles som regel "Roam like home"). Bakgrunnen for dette er et EU-regulativ som også da er implementert i Norge som vi som mobiloperatør er forpliktet til å følge. Vi skjønner selvsagt at det er kjedelig, men meldinger og samtaler til utlandet er dessverre kostbare for oss og har derfor en egen pris. Håper dette forklarer bakgrunnen litt bedre, og som sagt - send oss en mail angående fakturaen din så skal vi selvsagt sjekke om det er noe feil og rydde opp i det. Hilsen Frank i PlussMobil
Dårligere dekning en mitt tidligere abonnement. 4/5g virker ikke samtidig som samtaler med min telefon. Det var ikke noe problem med mitt tidligere abonnement. Fakturering for hel måned for 4,5 dager 🤷
Hei Ole, dette hørtes leit ut. Det høres ut som om 4G tale (VoLTE) ikke er aktivert på din telefon. Den tjenesten gjør at man kan surfe på nettet når man snakker i telefonen, og må være på. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice så kan vi hjelpe med å aktivere dette. Hilsen Frank i PlussMobil
Veldig enkelt forhold. Alt bare virker uten problem. God hjelp hvis det er noe en lurer på. Flere tilvalgstjenester samt mulighet for eSim. God dekkning i Telenor sitt nett til en betydelig lavere pris. Veldig fornøyd.
Hei Joakim. Takk for hyggelig tilbakemelding, hyggelig å høre at du er fornøyd med oss! Hilsen Frank i PlussMobil
Meget rask kundeservice og løsningsorienterte forslag
Hei Vegard - takk for fin tilbakemelding. Det er kjedelig å stå lenge i kø, så vi jobber mye med å ha så rask svartid som vi klarer :-) Hilsen Frank i PlussMobil
Kjapp og god hjelp, bra selskap med lave priser. God kundeservice som er kjappe på ballen.
Hei Henry Takk for god tilbakemelding. Supert at vi fikk hjulpet deg raskt. Ønsker deg en fin dag videre. Hilsen Frank i PlussMobil
Super kundeservice. Hadde problemer med mobildata og MMS. En telefon og alt virket.
Hei Helge. Godt å høre vi fikk løst opp i problemene du opplevde, og takk for hyggelig tilbakemelding. Hilsen Frank i PlussMobil