PlussMobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Utmerket kundeservice. Svarer raskt og løser problemer umiddelbart. Hvis du ikke er kunde...bytt nå 👍
Hei Arvid! Så fint å høre at du er fornøyd med servicen vår 😃 Hilsen Thomas fra PlussMobil
Overføring fra annet selskap gikk smertefritt og til oppsatt tid. Tvillingsim fungerte ikke 100% for sms, og selskapets ansatte la seg i selen for å løse problemet. Etter flere dager ser det ut som problemet ligger i mobiltelefonen som har simkortet. Jeg forsker videre på egen hånd for å finne problemet. Anbefales på det sterkeste!
Hei Erling! Takk for tilbakemeldingen, håper du får løst problemet, og si ifra hvis det er mer vi kan bistå med :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Fantastisk service fra kundeservice. Svarer raskt og er proaktive i hjelpen de gir. Meget tilfredsstillende kvalitet
Hei Rai, Takk for hyggelig tilbakemelding - godt å høre at du er fornøyd med servicen! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Jeg har ikke fått abonnementet opp å gå enda pga portering og et simkort som forsvant i posten, men de går langt i kampen om fornøyde kunder! Med en gang jeg gjorde de oppmerksomme på manglende sim-kort hev de seg rundt og fikk det avgårde med ekspresspost. Hyggelige, løsningsorienterte og raske svar! Fortsette dette slik, i kombinasjon med gode priser, blir nok dette et langt forhold :)
Hei Marius, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal fortsette å tilby like god kundeservice videre også :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Hadde problemer med å få bestilt tilleggsdatapakke og sendte en mail til kundeservice som allerede nå i kveld ordnet dert slik at jeg fikk logget meg inn og kjøpt tilleggsdata. Så nå er min erfaring med PlussMobil svært bra!
Hei Ole! Takk for oppdatert omtale - kjempefint å høre at du er fornøyd :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Skifter ikke operatør ofte (Noe jeg kanskje burde gjøre)... Men da jeg gikk inn på sidene til plussmobil, for så å velge prøvekjøp (for 3 tlf nummer), ble visstnok ikke dette registrert. Sendte mail da jeg fikk første regninga, og de lovet å ordne opp, men jeg måtte betale første regninga. Men nå, etter enda en mnd, så fikk jeg regning igjen, enda jeg ble lovet 2 mnd med prøvekjøp...
Hei Jon! Dette høres ikke bra ut i det hele tatt. Vi skal straks få ordnet opp i dette - send en e-post til [email protected] med emne "Att. Thomas" så skal jeg ta tak i dette med en gang. Hvis du har bestilt prøvekjøp så skal du ha dette, slik som alle andre - så her må det ha skjedd noe svikt i kundebehandling eller registrering. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Har brukt PlussMobil siden starten, og er veldig fornøyd. Bra dekning overalt, og enkelt å kjøpe nye datapakker når jeg er på hytta eller reise. Og ikke minst rask og hyggelig kundeservice når det trenges.
Hei Turid! Så fint å høre at du er fornøyd, takk for tilbakemeldingen :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil