PlussMobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Thank you (Anonym) I had problems with my eSims and We could fix it
Hi Ariel, glat we could help you with youe eSIM. They can be a bit tricky sometimes :-) Best regards Frank, PlussMobil
Foreløpig fornøyd, avventer fremover for å se om jeg er like fornøyd.
Hei Liv - så bra å se du er fornøyd så langt. VI håper du fortsetter å være det, og om det er noe som du ikke er fornøyd med så håper vi du kontakter oss og sier fra, så kanskje vi klarer å gjøre noe med det :-) Hilsen Frank i PlussMobil
Ble litt skuffet når tilbudet for nye kunder var bedre enn det jeg hadde men så tok jeg kontakt med kundeservice og en mann som heter (Anonym) var veldig flink på å gi alternativer og han hjalp meg med å matche tilbudet! Her er det hyggelige folk som ordner opp når du tar kontakt! Jeg vil også si at brukergrensesnittet på appen deres er av det enkleste og beste på markedet. Mvh Marius :)
Hei Marius. Så bra vi fant en god løsning til deg. Vi gjør alt vi kan for å fikse opp i små og store utfordringer, så vi kan holde kundene våre fornøyde. Vi er forresten enig med deg i at appen vår er enkel og grei å bruke :-) Hilsen Frank i PlussMobil
Oversiktlig faktura. Teknisk fungerer det meget bra
Hei Terje. Takk for hyggelig tilbakemelding, fint å se at det fungerer bra og at du er fornøyd med oss. Hilsen Frank i PlussMobil
Veldig fornøyd med appen, Telenor-dekning og god kundeservice.
Hei Håkon, takk for hyggelig tilbakemelding. Supert å se du er fornøyd med oss. Hilsen Frank i PlussMobil
Veldig god oppfølging i forbindelse med overgang der jeg ikke rakk å få tilsendt SIM kort pga en lengre reise. eSIM ble ordnet, og også noen problemer i den forbindelsen ble løst på beste måte.
Hei, så bra vi kunne hjelpe deg :-) Hilsen Frank i PlussMobil
Veldig fornøyd med pris. Har 3 abonnementer hos pluss mobil. Men... Fikk nytt simkort, greit nok. Alt fungerer helt til man reiser offshore og er avhengig av digitale på min OnePlus. Kontakter kundeservice der jeg leser på hjemmesiden at jeg bare skal kontakte de så finner de en løsning for meg. Kontakter de og der får jeg en epost der de anbefaler meg heller å bytte til Telenor eller Talkmore. Hva er dette for slags svada. Evt bruke WhatsApp. Slike svar er jo helt på jordet i forhold til opplysninger på hjemmesiden deres. Vær forsiktig med disse hvis du vil ha alle tjenester du forventer å få.
Hei Bjørn Tore - dette hørtes ikke helt bra ut. Vi har hatt (og har) noen utfordringer med bruk av wifi tale når man er Offshore/på plattform. Utfordringene ligger rundt de strenge sikkerhetskravene som er på plattformer, og at enkelte brannmurer da blokkerer visse typer kommunikasjon som går på wifitale. Det medfører at våre signaler må hvitlistes hos den enkelte nettverksdriver på hver hver enkelt plattform, slik at nettverket da skjønner at dette er en samtale som skal slippes gjennom. Vi jobber hardt med å løse dette og få kontakt med riktige avdelinger i alle selskaper som er involvert, og jeg kan love at det har prioritet hos oss å få dette på plass. Jeg må bare beklaget at dette er utfordring for deg, vi jobber på det vi kan fra vår side for å få dette løst men jeg har dessverre ikke noe klart tidsestimat å komme med. Hilsen Frank i PlussMobil