PlussMobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Oversiktlig faktura. Teknisk fungerer det meget bra
Hei Terje. Takk for hyggelig tilbakemelding, fint å se at det fungerer bra og at du er fornøyd med oss. Hilsen Frank i PlussMobil
Veldig fornøyd med appen, Telenor-dekning og god kundeservice.
Hei Håkon, takk for hyggelig tilbakemelding. Supert å se du er fornøyd med oss. Hilsen Frank i PlussMobil
Veldig god oppfølging i forbindelse med overgang der jeg ikke rakk å få tilsendt SIM kort pga en lengre reise. eSIM ble ordnet, og også noen problemer i den forbindelsen ble løst på beste måte.
Hei, så bra vi kunne hjelpe deg :-) Hilsen Frank i PlussMobil
Veldig fornøyd med pris. Har 3 abonnementer hos pluss mobil. Men... Fikk nytt simkort, greit nok. Alt fungerer helt til man reiser offshore og er avhengig av digitale på min OnePlus. Kontakter kundeservice der jeg leser på hjemmesiden at jeg bare skal kontakte de så finner de en løsning for meg. Kontakter de og der får jeg en epost der de anbefaler meg heller å bytte til Telenor eller Talkmore. Hva er dette for slags svada. Evt bruke WhatsApp. Slike svar er jo helt på jordet i forhold til opplysninger på hjemmesiden deres. Vær forsiktig med disse hvis du vil ha alle tjenester du forventer å få.
Hei Bjørn Tore - dette hørtes ikke helt bra ut. Vi har hatt (og har) noen utfordringer med bruk av wifi tale når man er Offshore/på plattform. Utfordringene ligger rundt de strenge sikkerhetskravene som er på plattformer, og at enkelte brannmurer da blokkerer visse typer kommunikasjon som går på wifitale. Det medfører at våre signaler må hvitlistes hos den enkelte nettverksdriver på hver hver enkelt plattform, slik at nettverket da skjønner at dette er en samtale som skal slippes gjennom. Vi jobber hardt med å løse dette og få kontakt med riktige avdelinger i alle selskaper som er involvert, og jeg kan love at det har prioritet hos oss å få dette på plass. Jeg må bare beklaget at dette er utfordring for deg, vi jobber på det vi kan fra vår side for å få dette løst men jeg har dessverre ikke noe klart tidsestimat å komme med. Hilsen Frank i PlussMobil
Jeg trengte hjelp for å komme i gang. Nesten ikke ventetid på kundeservice og god hjelp å få.
Hei Bjørn, takk for hyggelig tilbakemelding. Supert at vi kunne hjelpe deg raskt og effektivt. Hilsen Frank i PlussMobil
Alt fungerer som forventet i forhold til pris og mitt behov.
Hei Geir - takk for hyggelig tilbakemelding. Hilsen Frank i PlussMobil
God pris for ubegrenset data. Enkel app å forholde seg til
Hei Lene - hyggelig å se du er fornøyd med oss. Hilsen Frank i PlussMobil