PlussMobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Sier dere har telenor nettet, men aldri hatt så dårlig dekning på tlf noen gang på campingen som jeg har nå.. Vi har campingvogn på Oven camping, ligger ved Oven leir på Oven i Råde. Telenor har også en sender her ute. Så hvorfor har jeg dårlig dekning?
Hei! Det høres ikke bra ut, og det må vi få orden på så fort som mulig! Kontakt oss på [email protected] så ser vi på dette med en gang. Telenor-dekningen er lik overalt, så det kan virke som det enten er noe feil med utstyret (forsøk å skru av og på) eller det er en midlertidig feil i område i Telenors nett. Hører fra deg! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Kundeservice har tilnærmet ingen ventetid og de er veldig hyggelige og behjelpelige. Tommel opp!
Hei Erik, Takk for tilbakemeldingen! Så fint å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Har fungert greit ang hastighet.Oversiktelig app.Kundeservice har svart på messenger selvom det har vært utenom åpningstider.Forsett med den gode kundeservicen.
Hei Jan! Takk for tilbakemeldingen, og fint å høre at du er fornøyd med abonnementet og kundeservicen så langt :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
etter styret med bytte av tjenesteplattform å simkort å ingenting som virket lenger fra happybytes så ble jeg kunde her.alt virker automatisk.fornøyd med app og alt.tok 40 min å aktivere sim etter bytte men ok det.
Hei Ronny! Godt å høre at du er fornøyd så langt :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Har 2 ganger nå vært i kontakt med kundeservice for Plussmobil. De svarer utrolig kjapt og med en hyggelig tone. Får svar på det jeg spør om, og ordnet opp da jeg hadde klart å gjøre noe feil fra appen. Det er datteren min som bruker abonnementet, og hun er veldig fornøyd med hastighet og dekning. Jeg har annen leverandør med dårligere dekning, og kundeservice, og kommer nå til å bytte til Plussmobil. Begge tomler opp for de!
Hei Mona! Så hyggelig at du og din datter er fornøyd med abonnementet - det liker vi å høre :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Før var det en fordel å være kunde hos Telenor og Telia da de hadde fysiske butikker. Dette gjorde at man fikk hjelp umiddelbart om man trengte et nytt simkort. Nå som esim har kommet, er det ikke lenger behov for å betale i dyre dommer hos de godt etablerte leverandørene. Etter overgangen til PlussMobil har jeg i utgangspunktet et Telenorabonnement, men til en mye lavere pris. For prisen på datasim, får jeg tre stk til samme pris som ett hos Telia. Det å ha alle enhetene mine på nett med datasim uten å måtte betale en formue, var årsaken til at jeg valgte PlussMobil!
Hei Alexander! Takk for tilbakemeldingen, og godt å høre at du har kunnet spare mye på å bytte til oss :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Kjøpte en datapakke utlandet som ikke fungerer. Ingen svar fra kundeservice ved kontakt flere ganger
Hei Ahmed! Det er veldig synd å høre. Jeg har svart deg på e-posten din nå med en mulig løsning som jeg tror vil gjøre at du vil få kontakt med nettet i utlandet igjen. Det skal vi få løst 😀 /Thomas