Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert mai 2024
PlussMobil
3.6
287 verifiserte omtaler

PlussMobil omtaler og erfaringer

Negativ trend

PlussMobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.6
Bra
287 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#8
Bra
PlussMobil er rangert
#8 av 22 mobilselskaper
69%
Bra
69% anbefaler PlussMobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 287 omtaler om PlussMobil

FILTRER OMTALER
171
23
11
32
50
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om PlussMobil
PlussMobil har 287 verifiserte omtaler på Bytt.no

Dårlig

Omtale av  Ahmed K

Kjøpte en datapakke utlandet som ikke fungerer. Ingen svar fra kundeservice ved kontakt flere ganger

Svar fra PlussMobil
12.06.2023 14:03

Hei Ahmed! Det er veldig synd å høre. Jeg har svart deg på e-posten din nå med en mulig løsning som jeg tror vil gjøre at du vil få kontakt med nettet i utlandet igjen. Det skal vi få løst 😀 /Thomas

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med PlussMobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Nei, tale/sms til EU/EØS er ikke inkludert

Omtale av  Klara

SMS og tale til utlandet, også EU/EØS er ikke inkludert i månedsprisen, selv om det kan se slik ut.

Svar fra PlussMobil
08.06.2023 09:36

Hei Klara, Takk for tilbakemeldingen! Det er samme priser å bruke abonnementet på reise i alle EU/EØS land. Så hvis du f. eks har Fri tale/SMS på ditt abonnement vil det være ingen kostnad å ringe/sende SMS. Hvis du f. eks skulle ha et av våre Basis abonnement med 1000 minutter og 1000 SMS hver måned så vil du kunne bruke disse minuttene/SMS på reise i EU/EØS. Håper det var oppklarende, og ta gjerne kontakt med oss på [email protected] hvis du skulle lure på noe mer :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil

Ikke fornøyd etter byttet pga. oppkjøp

Omtale av  Ove P

Var fornøyd kunde hos NorgesEnergi, så ble det kjøpt av av PM. Greit nok det, men så ser jeg at de tilbyr meg dårligere priser ved overføring enn de tilbyr nye kunder... Er jeg fornøyd? nei. Bytter jeg selskap? Ja. Hade

Svar fra PlussMobil
07.06.2023 10:04

Hei Ove! Vi har foreløpig ikke gjort noen prisendringer på kunder som kom over fra Norges Energi 27.04., men vi planlegger å flytte mange over til PlussMobil abonnement om kort tid. Dette har det dessverre ikke vært tid til å gjøre enda da overgangen skjedde veldig fort! Som kommunisert på e-post og SMS ved overgangen så har alle beholdt de samme abonnementene og prisene som tidligere. Normal praktisk ved slike oppkjøp er som regel å øke prisen, og dette har vi ikke gjort. Ta gjerne kontakt så skal vi få byttet til det abonnementet du ønsker med en gang :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil

Ingen dekning

Omtale av  Kåre

NULL dekning i Kroatia,eller dvs at ein hadde dekning di første par minutta etter telefonen var slått på eller at ein hadde hatt ute SIM-kortet å satte det inn igjen. Fikk låne telefon av ein i reisefølget for å ringe kundeservice, traff ei serviceinnstilt å hyggelig dame, så ingenting å si på det, men kunne dessverre ikkje hjelpe. Di hadde dårlig samarbeidspartner i Kroatia. Kom heim til Norge, null problem. Positive her at ein fikk ei veke med fullstendig ferie.

Svar fra PlussMobil
06.06.2023 09:16

Hei Kåre, Det var synd å høre at det ikke fungerte i Kroatia - sånn skal det ikke være! Jeg mistenker at det kan ha være noe med mobilen din som gjorde at den ikke koblet til riktig nettverk, eller forsøkte å finne alternative nettverk. Men det er vanskelig å si nå i ettertid. Ta gjerne kontakt med oss før du skal til utlandet neste gang, så kan vi verifisere at innstillingene på telefonen din er satt opp riktig. Hilsen Thomas fra PlussMobil

Bare juks og fanteri

Omtale av  Henrik

Skjønner jeg ble grundig lurt etter overgang fra NorgesEnergi mobil. Nye kunder får lokkepriser mens jeg gikk dårligere en hva de har på nettsiden

Svar fra PlussMobil
05.06.2023 09:50

Hei Henrik! For å gjøre overgangen fra Norges Energi så enkel som mulig så har alle kunder beholdt de samme abonnementene og vilkårene, og det er ikke gjort noen prisøkninger. Dette er kommunisert via e-post og SMS. Men jeg forstår at du lurer siden PlussMobil også har andre abonnementstyper enn Norges Energi hadde. Ta gjerne kontakt hvis du ønsker å bytte til et av våre andre abonnement, så hjelper vi deg med å endre dette! Hilsen Thomas fra PlussMobil

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Problemfritt mobil-abonnement

Omtale av  Rebekka O. O

Veldig fornøyd med kundeservicen, hvor enkelt det var å bli kunde, at alt funket med en gang og at det er kort ventetid på kontakten med PlussMobil. Funket utmerket da jeg dro til utlandet, og jeg kunne følge med på forbruk i appen. Kjempebra pris. Veldig fornøyd.

Svar fra PlussMobil
05.06.2023 09:51

Hei Rebekka, Takk for hyggelig omtale - fint å høre at abonnementet fungere i utlandet og at du er fornøyd med appen også :) Hilsen Thomas fra PlussMobil

Fornøyd

Omtale av  Elin

Veldig fornøyd med pluss mobil. Vært kunde i over 1 år.

Svar fra PlussMobil
19.05.2023 12:34

Hei Elin! Takk for tilbakemeldingen - veldig fint å høre at du er fornøyd hos oss :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil

PlussMobil har 287 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til PlussMobil mener

PlussMobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR