PlussMobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ett av de første selskapene med E- sim som er bra. Som kunde er det vel ikke forskjell på selskap når en aldri tar kontakt med kundeservise. Eneste og bemerke er at ekstra på tlf regning burde kommet bedre frem.
Hei Thor og takk for tilbakemelding. Et tips til fakturakommentaren din: Bla til side 2 - der ser du alle postene på fakturaen spesifisert :-) Hilsen Frank i PlussMobil
Enkelt å velge det man har behov for, å så bestille. Konkurransedyktige priser på abonnement å ekstra tjenester, telenor dekning som absolutt er et stort pluss for oss i finnmark. Kundeservice svarer relativt kjapt på ting man måtte lure på, enkel oversikt i egen app. Byttet over fra Telenor, sparte flere tusen i året. Takk for at dere er på markedet!
Hei Lars, takk for tilbakemelding! Vi lover å sloss videre for lave priser og gode tjenester :-) Hilsen Frank i PlussMobil
Fikk raskt hjelp og løsning på henvendelsen. God opplevelse
Hei Tor. Takk for hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en god sommer videre. Hilsen Frank i PlussMobil
Endelig ble det rimelig å ha mobil. Pluss fordelen med lesestoff .
Hei Trond, takk for hyggelig tilbakemelding. Hilsen Frank i PlussMobil
Serviceinnstilt med et smil og veldig forståelig av situasjonen hele veien. T
Hei Michael, takk for hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en god sommer videre. Hilsen Frank i PlussMobil
Fryktelig dårlig dekning generelt overalt! og toppen av kaka, så har de kuttet ut Wifi-Tale etter siste oppdatering på min Samsung tlf, må se meg etter noe annet her!
Nettet er utrolig tregt, må slå av og på igjen WiFi og mobildata store deler av dagen, både hjemme og ute.