PlussMobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Kunne ikke sende eller motta meldinger. Vanskelig å bruke mobildata uten wifi, gjaldt både i Roma og Marrakesh.
Hei Solveig! Takk for tilbakemeldingen. Det var synd å høre at du opplevde problemer på reise. Jeg er usikker på hvorfor du opplevde dette, og det mulig at mobilen din ikke var stilt inn med riktige innstillinger. Ta kontakt med oss på [email protected] så skal vi finne ut av dette så du ikke opplever problemer neste gang du er ute og reiser! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Tålmodig og fantastisk service fra kundebehandler.
Hei Arne, Takk for tilbakemeldingen - veldig fint å høre at du fikk god og tålmodig hjelp! Hilsen Thomas fra PlussMobil
God pris og meget god kundeservice. Har aldri opplevd en så hyggelig, pålitelig og dyktig kundebehandler. Han fulgte oss i en prosess med overføring til ny mobil. En slik positiv tålmodighet er av de sjeldne. Slike ansatte gjør at vi med stor sikkerhet vil anbefale Plussmobil også til andre.
Hei Mia, Takk for hyggelig tilbakemelding! Det er veldig fint å høre at du fikk god hjelp 😊 Hilsen Thomas fra PlussMobil
Etter dårlig info fra Samsung i går, 30.11. som la ansvaret over på dere, så ordnet PlussMobils kundebehandler Mentor opp. Så tommel opp for ham. Tusen takk for hjelp
Hei Nils, Takk for tilbakemeldingen - godt å høre at du fikk god hjelp fra Mentor 😀 Hilsen Thomas fra PlussMobil
Fantastisk god service og raske svar ved spørsmål.
Hei Lars, Hyggelig å høre at du er fornøyd! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Hjalp meg og ringte opp igjen får og høre at alt fungerte.
Hei Beate, Takk for tilbakemeldingen, og veldig hyggelig å høre at du fikk god hjelp og løsning 😀 Hilsen Thomas fra PlussMobil
kutter tjenesten så fort de klarer. svarer ut henvendelser uten å besvare spørsmålene
Hei Thor, Takk for tilbakemeldingen. Det hørtes ikke bra ut - jeg skal forsøke å finne ut hva som skjedde. Hvis du ikke har fått gode svar så send gjerne en e-post til [email protected] så skal vi få sett på saken din med en gang. Hilsen Thomas fra PlussMobil