Release har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Data som fungerer ikke . Prøvde i både mobil og miniruter.
Hei, Frank! Her er det nok en liten feil, ta kontakt med oss på [email protected] så hjelper vi deg med dette! Tusen takk for tilbakemeldingen! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Jeg er kjempefornøyd så langt. Kun vært kunde i 2 måneder, men så langt veldig godt fornøyd. Byttet på grunn av Telenor sine abonnement ble for dyrt. Kunne ikke godta å betale så mye for samme produkt. Eneste jeg kan oppfordre til forbedring er raskere App.
Hei, Christopher! Tusen takk for flott tilbakemelding! Vi tar med oss feedback om app og ser hva vi kan løse! Ønsker deg en super dag! Vennlig hilsen alle oss i Release!
De tar tak i problemet ,så løser det seg .Uansett når vi kommer er de hyggelige .
Hei, Kaja! Tusen takk for flott tilbakemelding! Ønsker deg en fortsatt god dag! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Fint mobil dekning. Har full dekning. Så si over allt.
Hei, Egil T! Tusen takk for super tilbakemelding! Ønsker deg en super dag! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Release er fremtidens tilbyder med fokus på gjenbruk og bærekraft. Det å bytte til Release var superenkelt, og hele prosessen ble gjennomført profesjonelt og smertefritt. Jeg har også fått markedets rimeligste 15 GB abonnement, med Norges beste og raskeste nett. Kundeservice er superhyggelige, med full kontroll på det de snakker om. Superfornøyd!
Hei, Pål! Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding! Det varmer de grønne Release-hjertene våre å se at du er så fornøyd med oss og kundeservicen vår! Ønsker deg en fantastisk dag! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Ingen problemer så langt. Det bare fungerer. Dekning er som Telenor. Ikke opplevd noe negativt med dekning eller hastighet
Hei, Øyvind! Så flott å se at du er fornøyd med oss! Tusen takk for flott tilbakemelding! Ønsker deg en fortsatt god dag! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Fikk oppgitt en tid for bytte av simkort muntlig og en annen skriftlig. Den muntlige stemte visst, da jeg plutselig var uten signaler. Etter selve bytte har der vært greit.
Hei, Kari! Når man endrer overføringsdato så er det dessverre slik at vi ikke får endret den skriftlige beskjeden. Men vi skal se om vi finner en løsning på dette i fremtiden.! Ønsker deg en super dag! Vennlig hilsen alle oss i Release!