Release har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd med det nye mobilselskapet Release :)
Hei, Kælle! Flott å se at du er fornøyd med oss! Vennlig hilsen alle oss i Release!
God kundeservice. Rask respons. Billig og helt greit
Hei, Mai B. H! Takk for fin tilbakemelding! Hilsen alle oss i Release
Prisen er bra, lett å bruke, alt i alt veldig fornøyd. Det eneste jeg ikke har fått til så langt er å bruke mobildata når jeg snakker i telefonen.
Hei, Brynhild! Tusen takk for flott tilbakemelding! Når det gjelder data under samtale, så bruker mest sannsynlig telefonen din 4G tale (VOLTE) når den ringer. Så derfor får man ikke tilgang til dette dersom du kun er på 4G. Dette kommer helt an på hvilken telefon man har. Kontakt oss gjerne på [email protected], så ser vi på dette sammen! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Jeg har kjøpt to mobiltelefoner herfra. Den ene, en iPhone 12, fungerer utmerket. Den andre, en iPhone 8, hadde et dårlig batteri, noe firmaet straks tok hånd om og sendte ny telefon omgående. Suveren kundeservice med lynrask respons. Også er det jo litt miljøvennlig også, da. Anbefales!
Hei, Nils! Så flott å se at du er fornøyd med oss og kundeservicen vår! Og ikke minst at du er fornøyd med kjøpene dine! Ønsker deg en fin uke! Vennlig hilsen alle oss i Release
Måtte ha omstart på telefonen, men kunne ikke finne pin/Puk kodene. Dette skjedde på helligdager og Release har ingen muligheter for at man finner dette selv utenom åpningstidene. Så da ble det 3 dg uten telefon..☹️ Ikke så greit når man jobber i helsevesenet og skal være «stand by».. Blir å bytte til et selskap som kan bistå med sånt 24/7..
Hei, Espen! PIN/PUK kan man alltid finne i SIM-brevet du fikk når du ble kunde og på minside.release.no Når man logger inn på minside.release.no står det SIM/PIN/PUK med ganske store bokstaver også:) Det er beklagelig å se at du er misfornøyd og vi tar med oss tilbakemeldingen din videre, slik at vi evt kan se på en enda bedre plassering av PIN og PUK kode. Vennlig hilsen alle oss i Release!
jeg bestilte abonnement til meg og min kone, etter vi har vært lite lure å har brukt Telenor alt for lenge. fikk mitt SIM-kort fort, portert og alt var bra, men kona ble det litt krøll med. Først et kort som aldri kom, men da fikk vi dagen etter nytt SIM-kort - det funket ikke, og dagen etter det igjen nytt, DET funket. (kor oppsummert) det var krøll, MEN det som ikke var krøll var kundeservice som var på hele tiden, og ekstremt hjelpsomme, løsningsorientert og hyggelige - motsatt av Telenor egentlig, som nesten bare ville sagt, er det feil så er det din feil eller da er det bare sånn... stor fornøyd med byttet! like bra dekning selvsagt, og vi sparer nesten 75% fra Telenor, billigere og bedre produkt. ANBEFALES!
Hei, Ivan! Så flott å se at du er fornøyd med oss og kundeservicen vår! Vi sier tusen takk for tilbakemeldingen din og ønsker deg et godt nyttår! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Release kan sies og være "okei" på pris, er egentlig meget dårlig verdi du får for kjøpet, det er ingen mulighet og fjerne deg selv fra telefon katalogen, det er heller ingen mulighet og sperre for spesifikke nummeropplysninger eller annet. I tillegg blir du terror oppringt konstant fra utlandet, du har kun mulighet og sperre oppringinger fra utlandet helt, som er idiotisk, det er snakk om enten kan du bli eller ikke bli oppringt, det er ingen annen mulighet. Fordi nummeret ditt er nå offentlig, kan bots og annet skarv finne det frem og ringe deg opp fra utlandet, mens i andre abonnement som Telia eller Telenor, kan du faktisk blokkere og konfigurere mye mere, jeg har aldri hatt oppringinger fra utlandet hos Telia men likevel har de som kjenner meg klart og ringe meg opp. Det er klart at man betaler en pris for og gå med billig Telenor dekning, men at det er 60% tregere en Telia nettverket i Nord-Norge er patetisk, det er greit at det er Telenor dekning på fjellet, men at det er dobbelt så tregt i byene er ikke akseptabelt på noen hvis! Nei, hadde man vist at det er så dårlig tjeneste hos Release og så dårlig fart på Telenor nettverket, så hadde man aldri byttet, man kan ikke bare gå på kundeerfaringer heller ser jeg, de fleste snakker ikke om hva Release har og tilby av ekstra tjenester, det er magert for å si det mildt og går ut over kundeopplevelsen.
Hei, Steffan! Og takk for tilbakemeldingen din. Som alle andre operatører har vi full mulighet til å fjerne deg fra nummeropplysningen uten noe problem. Og basert på din epost til oss så var det ikke noe spørsmål om dette, kun en beskjed om angrefrist. Når det gjelder å bli oppringt fra utlandet så er dette det samme hos alle operatører. Og det er et voksende problem som Telenor, Telia og Ice jobber med sammen, hvor de sperrer titusenvis av anrop hver eneste dag. Det at de andre hovedoperatørene har flere sperrer enn vi som leier nettet er også korrekt, dette er fordi de bruker millioner av kroner på dette hvert år. Noe du som forbruker må betale for i form av dyrere månedsavgift. Når det gjelder dekning så kommer dette helt an på hva slags mobiltelefon du har, og hvor i landet du tester det. Enkelte steder er det bedre med Telia dekning, og enkelte steder er det bedre med Telenor dekning. Hver uke tester flere tusen nordmenn sine mobilopplevelser med Ooklas Speedtest-app. 232 000 målinger er gjennomført på tvers av alle operatører i første og andre kvartal 2021, og av disse er 120 000 i Telenor-nettet. Konklusjonen er at Telenor kommer seirende ut både på fart og dekning. Ref: https://www.telenor.no/dekning/ Når det gjelder tjenester så har du som vurderer å bli kunde, full mulighet til å lese om dette på våre hjemmesider https://release.no/privat/kundeservice før du evt bestiller abonnement. Noe som er gjengs før vurdering av alle operatører. At du føler du har opplevd dette som en dårlig opplevelse beklager vi selvfølgelig. Og som en relativt ny operatør i markedet, så skal vi selvfølgelig jobbe for å forbedre tjenestene våre uten at det går utover kundene våre! Vi ønsker deg en god jul og et godt nyttår! Vennlig hilsen alle oss i Release!