Release har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Telefonsamtaler fungerer ikke (vakler). Kombinasjon ny (brukt) telefon og nytt abb fungerer ikke innendørs. Lite hjelp å få fra forhandler.
Hei, Erling! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss. Dessverre er det nok ikke noe vi eller andre operatører kan gjøre med dårlig dekning inne i huset ditt. Moderne hus med fasader i glass, stål eller mur er noe av det som hindrer at radiosignalene trenger innendørs. Det samme gjelder eldre hus av kraftig treverk. Vi anbefaler å bruke WIFI tale for bedre opplevelse innendørs. Skulle det allikevel være slik at det er telefonen det er noe galt med, så må du gjerne kontakte oss på [email protected]. Merk emne med Bytt072121. Så skal vi se på dette sammen. Vennlig hilsen oss i Release
Bruker Release fordi de var billigst med Telenor dekning og 100 GB abonnement, men langt fra så billig som de med Telia dekning.
Hei, Svein! Så fint å se at du allikevel er fornøyd med oss. Vi forsøker alltid å være konkurransedyktige og vil se om det er noe vi kan gjøre med 100 GB abonnementet i fremtiden. Ønsker deg og dine en god sommer! Vennlig hilsen oss i Release
De legger på mye ekstragebyrer!!! 175kr i saksomkostninger pr e-faktura! IKKE billig!
Hei, Ida! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss! Det koster per idag ingenting å sette opp e-faktura. Og første faktura sendes alltid per epost til deg, i tillegg sender vi epost til alle nye kunder om at de snart mottar sin første faktura, slik at man er forberedt:) Dersom man ikke betaler fakturaen så vil man først få en betalingspåminnelse etter 14 dager, 14 dager etter det igjen vil man få et inkassovarsel med gebyr på kr 175,- fordi man ikke har betalt innen fristen. Slik at man har god tid på seg til å betale før dette gebyret trer i kraft. Med vennlig hilsen Alle oss i Release
Fungerer som det skal. Har hatt det siden 17 mai 👍🏻👍🏻
Hei, Torgeir! Tusen takk for flott tilbakemelding. Ha en fin sommer! Vennlig hilsen oss i Release
Ved overføring av nr så var jeg plutselig uten telefon noen dager, datatrafikken ble strupet etter ett døgn og kundeservice var vanskelig å få tak i. Men når jeg først fikk tak i de, da løste det meste seg. Dog noe undrende til dekningen, skal være av Telenor kvalitet men kanskje ikke helt oppe å nikker der heller?
Hei, Kim! Det var beklagelig at du opplevde problemer med overføringen. Dette skyldtes en fellesfeil fra nettleverandør, og vi beklager dette. Vedrørende dekningen så er det lovpålagt at nettleverandør leverer samme tjeneste til oss, som til egne kunder. Så dersom du opplever dårligere nett enn hva nettleverandør ellers ville gjort så vil vi gjerne vite det. Send oss gjerne en epost merket med BYTT2906k så ser vi på saken sammen! Vennlig hilsen oss i Release!
Det fungerer enkelt og greit. Jeg kan sende sms og mms til Norge og utlandet uten problemer.
Hei, Rune! Tusen takk for fin tilbakemelding og vi ønsker deg en fin sommer! Vennlig hilsen oss i Release
Bra pris for data. Simpel men helt grei app. Snakket med kundeservice om både tvilling sim og data Sim, skulle få det men ikke fått eller hørt noe på snart 2 måneder. Skal vel ikke være nødvendig og ringe og mase.
Hei, Isak! Vi jobber kontinuerlig med utviklingen av appen og håper å få visning av data rollover og resterende GB i løpet av kort tid. Men tvillingsim og datasim skulle du naturligvis fått og her er det mulig at de har forsvunnet i posten! Send oss en mail til [email protected] med emne BYTT2207, så ser vi på dette sammen. Vennlig hilsen oss i Release