Release har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har veldig ofte bare 2 av 4 streker på signal. Utrulig dyrt å fylle på data vis en skulle trenge det. Pluss er billig abo vis en klarer seg med det en har.
Hei, Kjetil! Vi takker for tilbakemeldingen. Det skal selvfølgelig ikke være slik at du har dårlig dekning, og vi vil gjerne at du tar kontakt med oss. Send oss en mail til [email protected] med emne Bytt19K, så ser vi på dette sammen. Vennlig hilsen Release
Benyttet tilbud om dobbel data i 3 mnd. Dette var ikke med da sim ble tatt i bruk. Ble ordnet når jeg purret. Får stadig melding om oppringning pr sms men ingen ubesvarte anrop. Dette hadde jeg ingen utfordringer med tidligere. Når det gjelder fart på 4G så er den nok betydelig strupet hos Release. Der jeg med tidligere operatør lå på 250-400 mb/s, har jeg ca 50 mb/s med Release. Release er totalt sett et godt og rimelig alternativ.
Hei, Lasse! Takk for tilbakemeldingen. Det skal naturligvis ikke være slik at nettet er strupet på noen måte, derfor ønsker vi at du tar kontakt med oss på [email protected] med emne BYTT20K. Så ser vi på dette sammen slik at vi kan feilmelde det , dersom det skulle vise seg å være en feil. Vennlig hilsen Release
Vi har fra første stund opplevd en meget god service og oppfølging. Det er mange grunner til å bytte! Vi har et fokus på bærekraft som gjorde dette interessant og det er jo alltid fokus på kostnader samt fornøyde ansatte. Vi opplever nå at vi bidrar til mindre miljøsløsing, lavere kostnader og fornøyde ansatte. Samtidig så leverer Release kvalitet i alle ledd, fra første kundehenvendelse til tett oppfølging og alltid løsningsorienterte. Takk sålangt og vi anbefaler Release på det varmeste. Mvh Daglig leder i (anonymisert)
Hei, Alexander! Tusen takk for flott tilbakemelding og anbefaling. Det er utrolig gøy å se at dere er så fornøyde med oss, og vi skal uten tvil bringe denne fine meldingen til alle våre ansatte. Vennlig hilsen Release
Greit abonnement, må bli enklere å betale regning. Vipps hadde vært bra.
Hei, Stig! Tusen takk for tilbakemeldingen din! Dersom du velger å ha e-faktura, og fakturaer aktivert i Vipps. Så skal du kunne betale fakturaen din via Vipps:) Vennlig hilsen oss i Release!
Opplever dårlig dekning inne i huset. Dette har vært et problem med andre leverandører også. Ikke fornøyd .
Hei, Britt! Dessverre er det nok ikke noe vi eller andre operatører kan gjøre med dårlig dekning inne i huset ditt. Moderne hus med fasader i glass, stål eller mur er noe av det som hindrer at radiosignalene trenger innendørs. Det samme gjelder eldre hus av kraftig treverk. Vi anbefaler å bruke WIFI tale for bedre opplevelse innendørs. Vennlig hilsen Release
Bra serviceinnstilling hos support. Kommer med gode og riktige tilbakemeldinger og tar ansvar for evt egne avvik. Som man behøver og budre kunne forvente av en seriøs leverandør.
Hei, Per! Takk for flott tilbakemelding. Vi jobber hele tiden for at vår kundeservice skal holde best mulig standard, og det er fint å se at du også opplevde dette. Vennlig hilsen Release
alt er bra bare dere må send fakturen til epost før å sende den til inkasså
Hei, Mohammed! Tusen takk for tilbakemeldingen din! Selvfølgelig sender vi fakturaen til epost eller e-faktura før videre skritt blir tatt. Vi sender også ut purring før evt inkasso. Mulig du hadde feil epostadresse? Ta evt kontakt med oss på [email protected], så ser vi på dette sammen. Vennlig hilsen oss i Release