Saga Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
13 des fikk jeg telefon fra Saga Mobil som jeg oppfatter er fra Telenor, som har vært min mobilleverandør i mange år. De tilbyr å være hjelpsomme med å sette ned prisen på mitt mobilabbonement, som jeg selvfølgelig synes er greit. Jeg spør samtidig hvorfor de må innhente tillatelse til dette.....noe de færreste vil takke nei til. Jeg oppfatter noe prat om konkurransetilsynet, og resten får jeg ikke med meg, der jeg står midt i en arbeidssituasjon fullt konsentrert om helt noe annet enn mobilabbonement,-...... og før jeg vet ordet av det har jeg sagt ja til abonnement fra ny moblileverandør....det var straffa for ikke å legge på med en gang. I dag mottok jeg nytt simkort og det viser seg at jeg har fått et abb. som er mye billigere og dårligere enn det jeg hadde fra Telenor. Jeg har vært i kontakt med aktuell bedriftsrågiver i Saga, og fått lovnad om at saken legges på is til over nyttår. Jeg har bedt om at hele "ordren" kanselleres og Dette er IKKE noe allright.
Hei John. Det er beklagelig at du har hatt denne opplevelsen med oss i Saga Mobil. Kan du ta kontakt med meg slik at vi kan rette opp evt misforståelser her. Ring gjerne vår kundeservice på 917 69 000 og spør etter Knut-Bjørnar Braathen så finner vi ut av dette.
Veldig fornøyd med saga mobil etter å ha prøvd det ett par mnd,sparer penger med litt ekstra gb.
Byttet til Saga Mobil for ca en måned siden. Dekningen er så god som forventet, full telenordekning. Prisene er også mye bedre enn Telenor. Ringer man KS får man fort hjelp av en hyggelig dame, veldig fornøyd :D
Jeg har lenge hatt telenor og vært fornøyd med det. Så ringer saga mobil meg og presanterer seg som telenor, og ønsker å tilby meg en bedre pris. Javel tenker jeg hvorfor ikke. Så oppdager jeg at jeg plutslig har byttet telefonselskap. Prisen er heller ikke hva dem lovet.
Hei Kristian. Det er beklagelig at du har hatt denne opplevelsen med oss i Saga Mobil. Kan du ta kontakt med meg slik at vi kan rette opp evt misforståelser her. Ring gjerne vår kundeservice på 917 69 000 og spør etter Knut-Bjørnar Braathen så finner vi ut av dette.
Dei kunne vert bra men vise seg sånn at 1. Treg nettside og min side og appen 2. Litt treg kundeserivce 3. Får fult av spam på sms kunne ikke sende 4. Får svintel sms spam er lei 5. Kunne vert bedre om dem fixa alt dette 6. Dekingen syns jeg også ikke så godt
Ekstremt fornøyd med saga! Anbefales på det sterkeste
Så hyggelig å høre Kristine :) Takk for din omtale.
Byttet fra Telenor etter oppringning fra hyggelig konsulent. Sparer penger hver mnd, og våre ansatte har fått en bedre mobilløsning med mer data.
Tusen takk for din omtale Johan, veldig hyggelig å høre at du er fornøyd.