Saga Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vi har 10+ abonnement og sentralbord hos Saga Mobil. Alt har fungert problemfritt fra første stund. Dekningen er upåklagelig og prisene er gode. Må også gi litt skryt til kundeservicen som er imøtekommende og hjelpsomme.
Hei Ola Vi er veldig glade for å høre at du er fornøyd med vår kundeservice og våre priser, og vi setter stor pris på at du tar deg tid til å sende din tilbakemelding!
Kjempefornøyd med produkt, pris og service. Dem har også konkurransedyktige priser og tjenester.
Hei Sigmund og takk for ei nydelig tilbakemelding. Den setter vi stor pris på!
Er superfornøyd med at Saga Mobil AS bruker Telenor ASA sitt nett. Og at jeg med mobilabonnement hos Saga Mobil AS totalt betaler 149 kr. pr. måned. For min del er det ikke noe å klage på når det gjelder mitt abonnement hos Saga Mobil AS eller Telenor ASA sitt nett. Alt har i årene jeg har vært kunde hos Saga Mobil AS fungert utmerket. Anbefaler Saga Mobil AS og Telenor ASA sitt nett. Mvh. Berit F.
Hei Berit. Vi setter stor pris på din hyggelige tilbakemelding. Ønsker deg en fortsatt fin sommer :-)
Ble oppringt fra selger, hvor det først hørtes ut som han ringte fra Telenor. Jeg pleier ikke å svare selgere på telefon, men da jeg har vært kunde hos Telenor i over 40 år, så snakket jeg med ham. Han fikk lurt meg til å bytte til dem, til bedriftsabonnement, til tross for at jeg sa at mitt organisasjonsnr skulle legges ned. Det ble ikke snakket om bindingstid, da jeg oppdaget det, fikk jeg beskjed om at angrefristen ikke gjaldt, da jeg nå var bedriftskunde. Jeg var ikke bedriftskunde, men forbruker da selger ringte meg men det hadde visst ikke noe å si. For at jeg skal få mitt telefonnummer over til privat, må jeg betale kr 3000,- + mva. Det er mye for en som er pensjonist. Dette er et useriøst firma på alle måter. Styr langt unna !!
Beklager, ring oss gjerne for å løse opp i dette.
God service fra kundeservice,har hatt Saga i 2 år nå og det har fungert kjepefint
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding fra deg Sigurd :)
Oppringt av selger hvor jeg forteller jeg er fornøyd med Telenor han sier det er Telenor og vil tilby meg billigere løsning. Abonnement gjelder for min sønn forteller jeg som straks skal flytte utenlands og sikkert ønsker et abonnement i landet han skal flytte til. Selger forteller at det ikke er noe problem å si opp avtalen. Jeg tror fremdeles at sønn har Telenor da jeg får første regning fra Saga. Sier straks opp dette. Får så en regning på 3000 for kontrakts brudd. Det ble jeg absolutt ikke fortalt under samtalen. Dette er et useriøst firma på alle måter. Styr langt unna !!
Hei Anders. Det er beklagelig at du har hatt denne opplevelsen med oss i Saga Mobil. Kan du ta kontakt med meg slik at vi kan rette opp evt misforståelser her. Ring gjerne vår kundeservice på 917 69 000 og spør etter Knut-Bjørnar Braathen så finner vi ut av dette.
Rådgiver var hjelpsom og ga gode råd. Han gjorde meg også oppmerksom på at jeg hadde betalt for for tjenester jeg ikke trengte pr. mnd i forrige selskap. Fikk forklaring på mail hvordan jeg skulle gå frem. Tidligere selskap refunderte 2400 kr. Hadde ikke oppdaget dette uten hjelp fra rådgiver i Saga. Ellers, kommer bedre ut av dette abonnementet enn i det forrige selskapet
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Ole, det setter vi pris på!