Saga Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Oppfatter kundebehandlerne både som positive og hjelpsomme.
Takk for tilbakemeldingen din Jan. Det setter vi pris på.
Vi byttet til Saga for vår bedrift for ca 9 måneder siden. Vi har ca 35 abonnementer; mest innlandstrafikk men også mye internasjonale samtaler. Saga har den beste support vi noensinne har opplevd, med personlig oppfølging, og svært god teknisk løsning. De kjører på Telenor sitt nett og gir oss derfor også tilgang markedets beste dekning (vi var tidligere i Telias nett, og vi hadde dårlig dekning på vårt anlegg i distriktet). Kostnadsmessig er Saga betydelig lavere enn Telenors egne abonnementer, og vi anbefaler Saga på det sterkeste!
Jeg har ingenting å utsette på Saga Mobil, det er Telenor nett, og jeg har ikke opplevd noen problem, så lenge jeg har vært kunde. Nå har jeg aldri hatt behov for kundeservice, og det er jo fint for meg, og fint for Saga.
Bestilte også et slik mobilabonnement til min far, da han sparte mye penger på å bytte til nordnorsk leverandør og alt har godt smertefritt, slik det bør gjøre :) Da han har ulikt behov i forhold til årstider, ble han kontaktet og tilpasset abnm i forhold til hva han trenger. Det er kaller jeg super oppfølging.
Hei Larsen. Veldig hyggelig tilbakemelding å få! ;-)